Schimbări la vârful Optical Investment Group, proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza şi O51. Cine a preluat conducerea companiei
Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza şi O51, cel mai mare jucător de pe piaţa de optică medicală din România, anunţă modificări în structura de top management. Astfel, începând cu septembrie, Alina Bistreanu ocupă funcţia de Chief Executive Officer al OIG, iar Nicolae Mogoş, funcţia de Chief Operating Officer. Aceştia vor participa la coordonarea şi dezvoltarea activităţii Optical Investment Group, compania care deţine în România o cotă de piaţă de aproximativ 10%.
Alina Bistreanu are o experienţă de peste 18 ani în companii locale şi internaţionale, dintre care 14 ani în fashion retail. Înainte de a veni în OIG, a deţinut timp de aproape 9 ani funcţia de director general al unuia dintre cei mai importanţi retaileri de modă de pe piaţă: LPP Group, proprietar al brandurilor Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay.
„Ca prime obiective strategice, ne-am propus să consolidăm soluţii omnichannel care să ofere clienţilor noştri cele mai competitive servicii şi produse de pe piaţă, să construim noi direcţii de business, dar şi cele mai eficiente soluţii de dezvoltare şi motivare a celor peste 700 de angajaţi de care suntem responsabili”, a spus Alina Bistreanu, CEO, OIG, într-un comunicat.
Nicolae Mogoş are o experienţă de peste 15 ani în sectorul retail şi 7 ani de antreprenoriat în e-commerce. A petrecut 10 ani în Decathlon (Franţa şi România) în diverse poziţii de management. În ultimii 5 ani a fost Director Operaţional la Smyk România, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse pentru copii. „Pentru a reuşi, ne propunem să creăm o cultură organizaţională bazată pe echipă şi să punem în lumina reflectoarelor cea mai importantă resursă a companiei, colegii noştri, care sunt printre cei mai buni şi mai experimentaţi specialişti în retailul de optică din ţară”, a spus declară Nicolae Mogoş, Chief Operating Officer al companiei.
Compania deţine un lanţ de 100 magazine în 29 de oraşe din ţară, sub umbrela a trei branduri renumite: 77 de magazine OPTIblu, 21 magazine Optiplaza şi două magazine „super-premium, sub numele O51”, acestora adăugându-se şi magazinele on-line. Cifra de afaceri a companiei a fost în anul 2021 de peste 137 de milioane de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro