Românii sunt destul de precauţi în ceea ce priveşte cumpărăturile de pe internet
Românii rămân destul de precauţi în ceea ce priveşte cumpărăturile de pe internet, considerându-l un proces riscant, potrivit studiului "E-commerce 2011: Tendinţe şi Atitudini. Studiu asupra utilizatorilor de internet din Romania" efectuat de către Geminus Group.
Potrivit raportului, deşi sunt foarte conştienţi de multitudinea de opţiuni pe care mediul online îl oferă cumpărăturilor, experienţa lor personală cu un asemenea mod de a cumpăra este destul de limitată.
Analizarea datelor publicate în acest raport arată că aproape toţi utilizatorii de internet români au aflat despre posibilitatea de a face cumpărături online. Totuşi, doar 54% din ei declară că au făcut cumpărături online măcar o singură dată.
Procentul de cumpărători online este cel mai scăzut printre femei. O comparaţie cu studiul similar efectuat în 2009 arată că, în cei doi ani, s-a înregistrat o creştere de doar 4%. Asta înseamnă că practic popularitatea comerţului online în România a rămas aceeaşi. În acelaşi timp, comerţul online are un mare potenţial de creştere, în special odată cu scăderea numărului utilizatorilor ce au dubii în legătură cu siguranţa tranzacţiilor online.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro