Miza divizării CNADNR: cum se vor împărţi cei 2 mld. euro - banii de autostrăzi şi drumuri naţionale
Divizarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) în două noi entităţi, Compania de Autostrăzi şi Compania de Drumuri Naţionale, fiecare în subordinea altui minister, ridică semne de întrebare cu privire la modul în care vor fi repartizaţi de acum încolo banii pe care CNADNR îi primea an de an.
CNADNR beneficia de cea mai mare parte a sumelor din bugetul Ministerului Transporturilor, având anual la dispoziţie între 1,5 şi 2 miliarde de euro, bani folosiţi atât pentru autostrăzi şi drumuri naţionale, cât şi pentru variante de ocolire şi alte lucrări. CNADNR a avut la dispoziţie în perioada 2007-2012 peste 4,1 miliarde de euro pentru autostrăzi şi alte aproape 3,6 miliarde de euro pentru reabilitarea de drumuri naţionale. În aceeaşi perioadă, reţeaua de şosele a României a crescut cu 267 de kilometri de autostrăzi şi circa 1.500 de kilometri de drumuri naţionale reabilitate şi variante de ocolire.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro