Lidl ajunge la 122 de spaţii
Reţeaua de magazine de discount Lidl ajunge la 122 de spaţii
Lidl deschide pe 7 noiembrie două noi magazine, reţeaua sa din România ajungând astfel la 122 de spaţii. Cele două magazine sunt plasate în Slatina, judeţul Olt şi Ploieşti, judeţul Prahova. oficialii companiei spun totuşi că pe lângă deschiderea cele 11 magazine, mai lucrează la construcţia a încă 17 şi au în plan achiziţia altor terenuri. Reţeaua are 2.000 de angajaţi şi circa 80% din produsele aşezate pe rafturi sunt mărci proprii.
Discounterii au fost campionii crizei în segmentul comerţului: au deschis în ultimii trei ani peste 220 de magazine şi au ajuns la vânzări cumulate de 1,2 miliarde de euro. Pentru a-şi atrage cumpărători, acum se duelează în segmentul discounterilor peste 430 de spaţii de vânzare numite Lidl, Penny, Profi, Minimax Discount sau Red Market.
Lidl a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,4 mld. lei faţă de 1,3 mld de lei în 2009 şi pierderi de 59 de milioane de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro