Decathlon a avut vânzări medii de 4,4 mil. euro per magazin după o creştere a cifrei de afaceri cu 30%
Doar pentru abonaţii ZF Corporate
Retailerul de echipamente sportive Decathlon, care a ajuns la o reţea de zece magazine pe piaţa locală, a realizat în 2012 afaceri de 195 mil. lei (43,7 mil. euro), în creştere cu 30% în euro, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Astfel, vânzările medii ale fiecărui magazin din reţea s-au ridicat anul trecut la 4,37 mil. euro, aproape de rulajul celui mai bun restaurant din România după vânzări - Caru’cu Bere, potrivit ultimelor informaţii ale ZF - şi mai mult de dublu faţă de un supermarket Profi.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 24.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro