Cum a reuşit o companie din plan local să atragă 1.000 de angajaţi în mai puţin de un an
Dezvoltatorul de produse şi servicii software capitalizează pe model de muncă hibridă şi pe noul model de recrutare pentru a atinge un milestone istoric.
Cognizant Softvision, unul dintre cei mai importanţi jucători în dezvoltarea de servicii şi produse software, reprezentant al gigantului Cognizant în România, a anunţat astăzi printr-un comunicat că în primele 11 luni ale anului 2021 şi-a mărit echipa cu peste 1.000 de profesionişti în domeniul dezvoltării de software.
Reprezentanţii businessului spun că atingerea acestui prag de recrutare s-au ajutat de două iniţiative lansate în ultimul an: modelul de recrutare naţională şi modelul cultural Studio eXperience: Recrutarea la nivel naţional, lansat la începutul anului, a facilitat atât angajaţilor proprii, cât şi a celor care urmau să se alăture echipei, să aleagă locaţia din ţară de unde doresc să lucreze. Angajaţii Cognizant Softvision au posibilitatea de a opta pentru munca de la birou, în oraşele unde compania are sedii deschise, de acasă, de oriunde de pe teritoriul României, ori hibrid. Modelul Studio eXperience, născut pe fondul pandemiei de COVID-19, oferă un cadru optim de scalabilitate a operaţiunilor Cognizant Softvision la nivel naţional, prin îmbunătăţirea experienţei de muncă a angajaţilor bazată, printre altele, pe flexibilitate, oferind astfel fiecărui angajat posibilitatea de a alege de unde şi cum lucrează.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro