Black Friday 2020 la eMAG: vânzări de 124 milioane de lei în primele 30 de minute
Black Friday 2020 a început la eMAG în această dimineaţă la ora 7:37, înregistrând recorduri încă din primele 10 minute: 260.000 vizitatori au intrat în aplicaţia eMAG şi în site, cu 18% mai mult decât anul precedent şi au comandat peste 55.000 de produse, valoarea comenzilor fiind de 33 de milioane de lei.
„Startul Black Friday ne-a depăşit aşteptările. Oamenii au strâns bani pe parcursul anului în care au renunţat la multe cheltuieli şi acum îşi permit să cumpere produsele pe care şi le doresc pentru acasă sau pentru confortul personal. Am înregistrat 2 milioane vizite pe site în prima jumătate de oră şi clienţii şi-au comandat până acum, în medie, câte 2 produse pe comandă. În total, clienţii au comandat în 30 minute mai mult decât comandau într-o zi întreagă de Black Friday acum şapte ani”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.
Astfel, dacă în 2013, clienţii au făcut cumpărături în valoare de 102 milioane de lei într-o zi, acum, în doar jumătate de oră valoarea a ajuns la 124 milioane de lei.
Cele mai comandate produse la deschiderea sesiunii de reduceri au fost articole pentru casă (27.000); televizoarele (15.000); frigiderele şi maşinile de spălat (9.500); băuturile (14.000); electrocasnicele mici (18.000), şi produsele din gama fashion (9.000).
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din Bucureşti, Cluj-Napoca, Slatina, Iaşi, Braşov, Alba Iulia, Constanţa, Piteşti, Târgu Jiu şi Zalău. Plata cu cardul are o pondere de 57% din totalul comenzilor.
Black Friday a ajuns la ediţia a 10-a şi se anunţă a fi cea mare dintre toate evenimentele de shopping de până acum, potrivit reprezentanţilor eMag.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro