Top 10 companii din industria bunurilor de larg consum: criza se vede in conturile de profit reduse la jumatate
Cei mai mari zece jucatori din industria bunurilor de larg consum au reusit anul trecut sa-si mentina vanzarile la circa 4 miliarde de euro - nivelul din 2008 -, insa au raportat profituri la jumatate, potrivit datelor din Anuarul ZF "Cei mai mari jucatori din economie" si din raportarile acestora la Registrul Comertului.
Cele zece companii controleaza 20% din piata bunurilor de larg consum, estimata de ZF la 20 mld. euro in 2009. Un an de criza a redus ratele de profitabilitate ale gigantilor din sectorul FMCG (piata bunurilor de larg consum) si a trecut pe pierdere companiile JTI si Unilever.
Singurul jucator din clasament care a raportat o crestere de profit in acest interval a fost Philip Morris, insa reprezentantii companiei spun aă avansul s-a datorat in mare parte unor transferuri realizate intre entitatile juridice din Romania ale producatorului american.
Mai multe amanunte pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro