Top 10 cadouri cumparate de romani
Potrivit studiului “Craciun 2009 – A sosit momentul redresarii”, efectuat de catre Deloitte, apetitul romanilor pentru consum va fi foarte greu de recuperat chiar si dupa trecerea crizei.
Printre concluziile studiului se arata ca putini sunt cei care vor reveni la nivelul de cheltuieli din anii trecuti, consumatorii romanii fiind printre cei mai sceptici europeni cand vine vorba de reluarea consumerismului.
"Asistam la nasterea unui nou tip de consumator, care prefera produsele utile si durabile, care renunta la achizitiile impulsive si analizeaza cu atentie deciziile de cumparare, cantarind pretrile, calitatea si plus-valoarea pe care o aduc produsele inovatoare. Criza s-a dovedit a fi o experienta de invatare pentru consumator, iar noile sale obisnuinte vor continua si dupa iesirea din criza. Pentru operatorii de retail si companiile din industria bunurilor de consum, provocarea va fi sa se adapteze noilor cerinte si sa readuca piata la nivelul de consum anterior crizei", spune George Mucibabici, presedintele Deloitte Romania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro