Pro TV, afaceri de 47 milioane de dolari in al doilea trimestru, in crestere cu 8%
Compania Pro TV SA, liderul pietei locale de televiziune, prin cele 6 canale detinute, a raportat pentru al doilea trimestru o cifra de afaceri de 47,01 milioane dolari, in crestere cu 8% fata de perioada similara a anului trecut, ceea ce arata o revenire pe piata de media.
Profitul operational (OIBDA) a fost de 9,3 milioane dolari in trimestrul II 2011, fata de 10,7 milioane dolari in trimestrul II 2010. Compania Pro TV SA include canalele Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International, Sport.ro si MTV. Rezultatele au fost anuntate miercuri dimineata de catre grupul american CME, actionarul companiei Pro TV SA. CME, ce detine mai multe canale de televiziune in Europa Centrala si de Est, a anuntat pentru al doilea trimestru o cifra de afaceri de 249,65 milioane dolari, fata de 201,72 milioane dolari in perioada similara a anului trecut. Profitul operational (OIBDA) a fost de 62,69 milioane dolari, fata de 46,1 milioane dolari in trimestrul II 2010.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro