Meniul de criza al romanilor in 2009: iaurt, cafea si bere
Cheltuielile cu 6% mai mari pe alimente reprezinta practic inflatia pe 2009, ceea ce inseamna ca pe timp de criza romanii au cumparat aproape la fel de mult ca intr-un an de crestere economica.
In ciuda crizei, romanii au scos din buzunare anul trecut mai mult cu 6% pentru produsele alimentare si "de rasfat", de gen cafeaua, dupa cum se arata intr-un studiu realizat de GfK Romania. Motivul pentru care am platit mai mult este legat in special de inflatie. In prima jumatate a anului, avantul pentru cumparaturi a fost mai mare, dar s-a diminuat in a doua parte a anului. "Dupa un prim avant curajos, in a doua jumatate a anului comportamentul de cumparare al gospodariilor a fost unul mai temperat. Cresterea valorii platite la un act de cumparare fata de a doua jumatate a anului 2008 a fost de doar 3%, pe fondul unei usoare cresteri a frecventei de cumparare", a declarat Raluca Raschip, director departament in cadrul GfK Romania.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro