Mazda vrea sa isi dubleze vanzarile in 2008
Mazda si-a stabilit pentru acest an sa atinga pragul de 2.000 de autoturisme comercializate in Romania, dupa ce vanzarile au crescut cu 170% anul trecut
Compania si-a propus pentru acest an dublarea volumului de vanzari pana la aproximativ 2.000 de unitati, insa numarul de autovehicule ce va fi comercializat va depinde de disponibilitatea unitatilor produse. Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania, a precizat ca un alt obiectiv in acest an va fi imbunatatirea serviciilor. " Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere. Satisfactia clientilor si mentinerea unei valori de revanzare ridicate in timp pentru vehiculele comercializate sunt doua elemtnte interdependente”, a declarat acesta.
Cele mai bine vandute modele pe plan local in 2007 au fost Mazda3 (358 de unitati) si Mazda6 (246 de unitati). Noul model de clasa mica Mazda2 a fost lansat in octombrie 2007 si a totalizat 117 unitati vandute pana la finele anului, alte aproximativ 300 de vehicule fiind comandate deja pana in prezent. Vanzarile SUV-ului Mazda CX-7 au demarat in septembrie, iar pana la sfarsitul anului au fost comercializate 76 de unitati, alte 150 de comenzi fiind prevazute spre livrare pana in aprilie.
In 2007 si numarul dealerilor Mazda a inregistrat o crestere insemnata. In ianuarie 2007 existau trei showroom-uri Mazda in Romania, iar in prezent sunt deschise deja opt. Obiectivul pentru 2008 este de a extinde reteaua la 20 de locatii in toata tara.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro