Cum ii pedepsesc clientii nemultumiti pe operatorii telecom: conving si alte persoane sa renunte
Aproape cinci din zece romani nemultumiti de personalul din companiile de telecomunicatii au renuntat sa mai foloseasca serviciile respectivului furnizor. Mai mult, aproape o cincime dintre clientii care au avut probleme cu serviciile telecom le-au recomandat si altor persoane sa nu foloseasca respectivul furnizor.
"In urma unei experiente negative, o companie nu pierde un singur client, ci poate pierde si pe cei atinsi de recomandarile negative ale clientului nemultumit, pierde in imagine si are sanse scazute ca acesti clienti sa achizitioneze serviciile sale in viitor. Mai mult, compania respectiva va fi lipsita de toate efectele benefice pe care i le-ar fi adus o experienta pozitiva", arata un studiu realizat de GfK Romania.
Totodata, studiul remarca faptul ca, pe criza, oamenii au devenit mai precauti atunci cand cumpara ceva si tind sa ceara opinia celor din jur mai mult decat pana acum, inainte de a cumpara ceva. "In acest context, cei 72% dintre clientii nemultumiti care povestesc despre experientele lor negative reprezinta un motiv de ingrijorare pentru orice companie", mentioneaza studiul GfK Romania.
Cititi mai multe pe www.gandul.info.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro