Chrysler a disparut din Europa: Automobilele vor fi comercializate sub brandul Lancia
Fiat a oprit miercuri vanzarile de automobile sub brandul Chrysler in Europa, acestea urmand sa fie comercializate sub marca Lancia, in vederea reducerii pierderilor din Europa si diminuarii costurilor cu 1,5 miliarde de euro pana in 2014, relateaza Bloomberg.
"Nu puteam mentine ambele branduri peste tot, a trebuit sa luam o decizie", a declarat Olivier Francois, director al Fiat care conduce operatiunile sub brand Lancia si Chrysler. El a explicat ca Lancia este mai cunoscut in Europa, iar Chrysler are o recunoastere mai mare in Statele Unite si restul lumii. Fiat urmeaza sa consolideze din aceasta luna rezultatele Chrysler in rapoartele sale financiare. Grupul italian intentioneaza sa ajunga in acest an la o participatie de 57% la Chrysler, de la 46% in prezent. Europa este veriga slaba pentru Fiat, care are dificultati sa concureze cu Volkswagen si Peugeot Citroen. Grupul italian a inregistrat anul trecut in Europa pierderi de circa un miliard de euro , potrivit unui analist al companiei Sanford C. Bernstein.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro