19.000 de euro este preţul plătit de BRD pentru bradul de Crăciun realizat de Ioan Nemţoi

Autor: Ioana Mihai Postat la 09 decembrie 2011 158 afişări

La ediţia din acest an a evenimentului caritabil “Festivalul Brazilor de Crăciun” au fost strânşi 214.100 euro pentru copiii care au nevoie de ajutor pentru a merge la şcoală.

La a XI-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun s-a strâns suma de 83.100 de euro din licitaţia brăduţilor creaţi special pentru acest eveniment de designeri şi de copiii de la Salvaţi Copiii şi din biletele de tombolă. Din sponsorizările pentru Festival a mai fost adunată suma de 131.000 de euro. Suma colectată va fi folosită pentru aproximativ 2.500 de copii şi familiile lor care vor fi integraţi în programe de prevenire a abandonului şcolar şi de integrare socială.

În România, 99.066 copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 14 ani trebuie integraţi în sistemul de învăţământ. De 11 ani, Salvaţi Copiii organizează Gala Festivalul Brazilor de Crăciun pentru a strânge fondurile necesare continuării programelor sociale realizate pentru sprijinirea acestor copii.

"Dorim să le mulţumim tuturor designerilor, companiilor şi sponsorilor individuali, pentru că sunt alături de noi în această campanie şi pentru că ne ajută în fiecare an să redăm dreptul la educaţie copiilor", spune Gabriela Alexandrescu, preşedinte executiv Salvaţi Copiii România.

În cele 11 ediţii de până acum, Festivalul Brazilor de Crăciun a reuşit strângerea sumei de 2.544.000 euro, bani folosiţi pentru reintegrarea şcolară a 17.000 de copii care muncesc, facilitarea accesului la educaţie şi prevenirea abandonului şcolar pentru copiii din comunităţile sărace. De asemenea, familiile lor au primit ajutor financiar şi consiliere în cele 43 de centrele educaţionale Salvaţi Copiii România. în anul şcolar 2010 - 2011, în centrele educaţionale au fost integraţi 3.256 copii în grădinţie estivale şi programe de prevenire a abandonului şcolar.

La această ediţie, 26 de brăduţi originali şi spectaculoşi, realizaţi din cele mai diverse materiale, au fost creaţi de următorii designeri români: Venera Arapu, Wilhelmina Arz & Burberry, Cristina Bâtlan & Musette, Claudia Castrase & Damiana Ormenişan & Sephora, Alexandru Ciucu, Lena Criveanu & Hansen Design, Rhea Costa şi Malvina Cervenschi, Kristina Dragomir, Alexandru Ghilduş şi Mihnea Ghilduş, Mihaela Glăvan, Philippe Guilet & Iconique Class Studio, Adelina Ivan, Rita Mureşan & Santa Margherita, Ioan Nemţoi, Carmen Ormenişan, Oxette, Stephan Pelger, Cristian Samfira, Mirela Stelea, Iris şerban & Square One, Agnes Toma, Ana Wagner, Isabela Walter & Fabrica Dada, Luana Ibacka & Bellagio Casa, Dj Wanda & Gett's şi Salvaţi Copiii.

Dintre cei 11 brazi intraţi în licitaţia serii, suma cea mai mare, 19.000 de euro, a fost obţinută de bradul creat de Ioan Nemţoi şi oferită de BRD.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
campanie,
pret,
brd,
festival,
ioan nemtoi
/actualitate/19-000-de-euro-este-pretul-platit-de-brd-pentru-bradul-de-craciun-realizat-de-ioan-nemtoi-9045818
9045818
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.