A refuzat să locuiască în New York ca să îşi facă propria afacere în ţară. Acum vinde România

Autor: Razvan Muresan Postat la 10 octombrie 2016 17362 afişări

A refuzat să locuiască în New York ca să îşi facă propria afacere în ţară. Acum vinde România

Primii clienţi ai Trip to Romania au fost un grup de 15 prieteni americani veniţi să sărbătorească la o petrecere de zi de naştere. Tânăra a găsit tot pe ASmallWorld şi parteneri de afaceri din agenţii de incoming pentru Europa Centrală şi de Est din SUA şi Turcia, pentru a-şi asigura fluxul de clienţi necesar funcţionării businessului. „Concurenţă nu prea există în România pe această nişă. Agenţiile mari din zona de incoming fac în România turism de masă cu volume foarte mari. Eu sunt singură, cu încă trei persoane care lucrează constant pentru mine, aşa că scopul meu nu este să fac 100.000 de euro pe lună, dar dacă după fiecare grup rămân cu un profit de 500 de euro sunt mulţumită“, explică tânăra.

Cel mai scump circuit oferit de Trip to Romania este cel de o zi pe ruta Bucureşti - Sinaia, castel Peleş - Bran, castel - Braşov şi costă 300 de euro pentru una sau două persoane. Antreprenoarea primeşte ocazional de la agenţii şi grupuri de turişti pe care îi coordonează, ajungând la circa 1.000 de clienţi lunar. Spune că vrea să crească de cinci ori numărul lor în 2015 şi că este dispusă să cedeze o parte din proiect pentru a atrage un investitor care să grăbească dezvoltarea afacerii. 70% dintre clienţii Trip to Romania ajung în ţară în scop de afaceri, iar restul pentru petreceri şi clubbing, o nişă despre care spune că este „insuficient exploatată“ pe piaţa din România.

Un grup de zece persoane poate cheltui într-o seară într-un local din Bucureşti peste 1.000 de euro, din care antreprenoarea primeşte un anumit procent. În cea mai bună lună a vândut circuite de 6.000 de euro, afacerea având o marjă de profit de 30-40%. Cei mai mulţi clienţi vin din Elveţia, Suedia, Norvegia, Marea Britanie şi Germania. Mureşan spune că una dintre cele mai dificile misiuni pentru un antreprenor este să găsească furnizori de încredere şi angajaţi bine pregătiţi, cu abilităţi de interacţiune cu străini.

„Cel mai important când te apuci de o astfel de afacere este să vinzi o experienţă. Se poate şi în România să faci ceva al tău. Aş fi putut rămâne la New York, dar e mai mult interesant să faci ceva aici“, conchide antreprenoarea.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
raluca muresan,
trip to romania,
turism,
afaceri
/analize/turism/a-refuzat-sa-locuiasca-in-new-york-ca-sa-isi-faca-propria-afacere-in-tara-acum-vinde-romania-12977102
12977102
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.