Top BM: Cele mai scumpe parfumuri vandute in Romania (GALERIE FOTO)

Postat la 02 iunie 2009 17976 afişări

BUSINESS Magazin a aflat care au fost cele mai exclusiviste parfumuri vandute in Romania in 2008 si cum arata piata de parfumuri de nisa, la doi ani de la deschiderea primei parfumerii de acest gen din Capitala.

Alexandra Paven, proprietara Createur 5 D’Emotions, spune despre exclusivism ca “daca ne referim la exclusivism raportat la creatie, ingrediente de inalta calitate sau master parfumieri, toata selectia magazinului Createur D’Emotions este formata din linii exclusiviste”. Primul brand din boutique-ul ei a fost Costes, creat de Olivia Giacobetti, ce poarta numele celebrului hotel din Paris care si-a ales ca emblema chiar un parfum. In boutique-ul ei, Paven a selectat alte 15 branduri de nisa, precum Profumum, Mark Buxton, Lorenzo Villoresi (cu care Paven va realiza un kit pentru cei ce doresc sa invete baza parfumeriei), Mona Di Orio, Etro, Fior di Pelle sau Humiecki & Graef, la preturi cuprinse intre 200 si 800 de lei. Selectia este in continua dezvoltare - “urmaresc permanent piata de nisa creativa, iar atunci cand descopar o linie speciala, cu un concept interesant si calitate deosebita, incerc sa o aduc in Romania”.

Cele mai mai bine vandute parfumuri (in limita nisei) apartin gamei Profumum. Aqua di Sale, Confetto, Ichnusa sau Roma sunt doar cateva dintre parfumurile cu concentratie mare de esente naturale si arome creative de la Profumum, iar pretul pentru un flacon de 100 ml este de 750 de lei. Pe langa parfumuri, Alexandra Paven a adus recent in magazin si linia exclusivista de cosmetice Själ, cu preturi ce variaza intre 300 de lei si 1.000 de lei.

Elysée Concept Maison des Parfums a intrat pe piata spre sfarsitul anului trecut printr-o investitie de 400.000 de euro si anul acesta isi propune sa ajunga la o cifra de afaceri de 690.000 de euro. Printre casele de parfumerie care alcatuiesc portofoliul Elysée Concept se numara Amouage, Penhaligon’s, Montale, The Different Company, Biehl, Acqua di Genova, MDCI, Absolument Absinthe, Indult, Acqua di Biella, Dr. Vranjes, Cristiano Fissore, Mathias, Ambergris, Linari, Bella Bellissima. “Pe langa cele peste 30 de branduri deja existente in portofoliul nostru, in perioada imediat urmatoare ne propunem sa mai lansam alte trei branduri”, spune Laurentiu Balan, coproprietar al Elysée.

De cel mai mare succes in vanzari se bucura insa in acest moment, in ciuda pretului de peste 800 de lei pentru un flacon de 100 ml, gama de parfumuri a casei Amouage, producatorul si furnizorul oficial al sultanului din Oman. Amouage foloseste ingrediente rare si scumpe in realizarea parfumurilor, ca de exemplu frankincense (varietate de tamaie), ingredient considerat mai pretios decat aurul, utilizat inca din vremea romanilor. Cel mai exclusivist parfum Amouage din colectie este Amouage Gold, pentru conceperea caruia nu a existat restrictie de buget. Peste 100 de uleiuri naturale si esente au compus creatia Amouage Gold, conceputa de “nasul” Guy Robert la cererea sultanului din Oman, iar ambalajul parfumului a fost creat de Asprey & Garrad de pe Bond Street, bijutieri ai casei regale britanice de peste 150 de ani.

Liniei Amouage ii urmeaza indeaproape gama de parfumuri a casei englezesti Penhaligon’s, furnizor al casei regale britanice. Alte doua case de parfumuri care se afla in topul vanzarilor la Elysée Concept Maison des Parfums sunt Montale si Dr. Vranjes (parfum pentru casa).

Insa cele mai scumpe creatii existente in portofoliul Elysée Concept sunt parfumurile casei MDCI. Gama MDCI include trei parfumuri distincte pentru femei - Promesse de l’aube, Rose de Siwa, Enlevement au serail - si doua pentru barbati, Ambre Topkapi si Invasion Barbare. Pretul unui parfum MDCI de colectie (incluzand sticla de cristal Lalique) poate ajunge la 4.000 de euro. Proprietarii Maison des Parfums nu au vrut sa dezvaluie numarul de sticle vandute, insa spun ca in ciuda pretului ridicat, au fost clienti care au cumparat parfumul de colectie.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/topurile-business-magazin/top-bm-cele-mai-scumpe-parfumuri-vandute-in-romania-galerie-foto-4478422
4478422
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.