Cum şi-a propus o companie sa folosească criza pentru reconstrucţia strategica e unei economii mai solide în România

Postat la 08 ianuarie 2021 209 afişări

Cum şi-a propus o companie sa folosească criza pentru  reconstrucţia strategica e unei economii mai solide în România

Confidex este un proiect pro-business pornit dintr-o nevoie de comunicare, „o invitaţie lansată de Impetum Group mediului de afaceri românesc, de a folosi criza pentru o reconstrucţie strategică şi corectă pentru o economie mai solidă în România”, după cum îl descriu reprezentanţii companiei.

Descrierea inovaţiei:

Iniţiat la scurt timp după declanşarea pandemiei, proiectul Confidex a pornit din dorinţa de a radiografia pas cu pas efectele pe care criza coronavirusului le are asupra economiei şi de a ajunge la nişte repere concrete şi direcţii de acţiune care vor ajuta mediul de business să traverseze această criză într-un timp cât mai scurt posibil. „Cu o mobilizare fără precedent, într-un moment vulnerabil pentru stakeholderi, Confidex a coalizat întreg mediul de business în jurul unui ţel unic: de a restabiliza economia şi de a privi criza într-o manieră constructivă şi informată. Fiind un proiect de analiză şi o colecţie de cercetări calitative şi cantitative, videoconferinţe şi dezbateri cu top antreprenori ai mediului de afaceri românesc, Confidex reuşeşte să ofere repere concrete şi actuale în mediul de afaceri, contribuind la informarea în timp real a antreprenorilor asupra percepţiei publice a oamenilor de afaceri asupra evoluţiei economiei naţionale, europene şi globale”, spun reprezentanţii Impetum Group. Studiul Confidex, având drept respondenţi persoane cu rol de CEO şi top management, cumulează răspunsurile în timp real din partea reprezentanţilor a 500 de companii mari, mici şi mijlocii din România, cu privire la evoluţia crizei, a indicatorilor propriilor companii şi a pieţei. „Mai departe, plănuim să dezvoltăm o componentă macroeconomică care să ne ajute să înţelegem economia mult mai bine. Analizând probleme şi provocări ajungem în ţesuturile adânci şi reale ale mediului de afaceri şi să avem un impact real asupra acesteia.” Persoanele implicate în dezvoltarea proiectului sunt Andrei Cionca, CEO şi cofondator Impetum Group, şi Alina Bîrsan, coordonator studiu Confidex.

Elementul de noutate:

Confidex este, în plan local, „o premieră”, cu posibilitate de scalare internaţională, prin faptul că: nu a existat un astfel de proiect în criza economică mondială anterioară, iar în criza actuală este singurul instrument de acest tip existent în piaţă; acoperă un eşantion de aproape 500 de companii din top 6 categorii de sectoare economice contributoare la PIB; respondenţii studiului sunt doar CEO sau manageri C-level, iar dintre companiile vizate, 75% au peste 1 milion euro cifră de afaceri şi 31% peste 5 milioane euro cifră de afaceri, ajutând totodată mediul de business să înţeleagă cât mai bine piaţa şi schimbările care se întâmplă în timp real, ca să acţioneze mai eficient şi să reducă efectele crizei şi durata ei.

Acest proiect a fost inclus in revista dedicata companiilor invoatoare din Romania, publicata recent de Business MAGAZIN.

Efectele inovaţiei:

Studiul Confidex ajută mediul de business să înţeleagă cât mai bine piaţa şi schimbările care se întâmplă în timp real, ca managerii să acţioneze mai eficient şi să reducă efectele crizei şi durata ei. Dezvoltatorii proiectului doresc să îl transforme într-un jurnal al crizei, pentru ca mediul de business să poată înţelege economia mult mai bine şi să aibă un impact real în economie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Marketing,
consultanţă,
Impetum Group,
Confidex

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.