Cine crede In Mos Craciun?

Postat la 11 noiembrie 2008 15 afişări

Unul din doi romani crede ca recesiunea il afecteaza direct; pentru patru din zece romani, puterea de cumparare a scazut; mai mult de jumatate isi vor reduce bugetul alocat cadourilor de sarbatori. Acestea sunt, conform unui studiu Deloitte, noile coordonate ale comportamentului de consum pentru perioada sarbatorilor.

Fluctuatia preturilor la combustibili este un alt factor care va influenta modificarea comportamentului de consum. Unul din trei romani va cheltui mai putin atat pe mancare, cat si pe cadouri din acest motiv, ceea ce ne plaseaza printre primele locuri in randul europenilor asupra carora pretul la combustibili isi face simtit efectul. La polul opus se afla Rusia, unde doar 7% dintre consumatori declara ca vor fi afectati de acest factor.

 

Un alt aspect interesant tine de faptul ca anul acesta, mai mult decat oricand, romanii au ales sa cumpere cadourile de Craciun cu mult inainte de sarbatori, pentru a profita de promotii. Astfel, 57% dintre cei chestionati sustin ca au cumparat deja cadourile, iar 22% le vor amana pana dupa sarbatori, cand va incepe o noua perioada de reduceri. Doar 20% le vor cumpara in plin sezon.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
buget,
cadouri,
sarbatori,
consum,
scadere,
reduceri
/media-marketing/cine-crede-in-mos-craciun-3482203
3482203
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.