Cele mai vizionate filme 3D in cinematografele romanesti (GALERIE FOTO)

Postat la 15 iulie 2011 168 afişări

Faceti repede o lista cu ultimele cinci filme pe care le-ati vazut la cinematograf. Cate dintre ele au fost 3D?

Romania a fost, anul trecut, piata cu cea mai mare crestere in cadrul grupului Cinema City, inregistrand o crestere a audientei cu peste 100% comparativ cu anul precedent. In 2010, in multiplexurile operate in Romania au fost vandute 3,09 milioane de bilete. La nivel national, Cinema City opereaza zece multiplexuri cu 98 de sali, care insumeaza peste 17.700 de locuri in Bucuresti, Pitesti, Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca, Arad, Bacau, Baia Mare si Braila. "In decursul anului 2011 sau la inceputul anului 2012, in functie de dezvoltarea proiectelor, vom mai deschide un al doilea multiplex la Arad si cate un multiplex in Targu-Mures si Constanta", precizeaza Ela Siromascenko.

De la deschiderea primului cinematograf Cinema City in Romania, investitiile in publicitate in multiplexurile din retea au crescut de la an la an. Potrivit Ralucai Demetriade, director de vanzari la New Age Media, regia de media a retelei Cinema City, acest lucru s-a datorat cresterii constante a retelei - anul trecut, spre exemplu, numarul de sali de cinema a caror publicitate este gestionata de New Age Media s-a marit cu 31 prin deschiderea a trei multiplexuri (Sun Plaza, Arad si Baia Mare) - si a audientei inregistrate. Pe de alta parte, din ce in ce mai multi cumparatori de publicitate au realizat ca multiplexul este un canal de comunicare cu eficienta mare si costuri moderate - oferind avantaje majore comparativ cu alte medii, in special publicul captiv.

Nu in ultimul rand, amploarea fenomenului 3D si, incepand de anul trecut, posibilitatea advertiserilor de a-si difuza reclamele 3D in cinematografele administrate de New Age Media au contribuit la cresterea cererii pentru difuzarea reclamelor pe marile ecrane. "Tendinta ultimilor ani s-a pastrat si in prima jumatate a lui 2011, cu atat mai mult cu cat portofoliul nostru a crescut cu inca 10 sali odata cu deschiderea Cinema City Braila", explica Demetriade.

Odata cu venirea crizei, advertiserii s-au focalizat pe consumul cat mai eficient al bugetelor. Valorile campaniilor on-screen in cinema se calculeaza pe baza performantei - in functie de numarul exact al spectatorilor care au vizionat o anumita reclama. In plus, New Age Media ofera posibilitatea de a tinti consumatorii prin cumpararea pachetelor de filme - pentru familie, pentru femei, pentru barbati sau blockbustere.

Conform celui mai recent studiu SNA Focus (perioada de studiu ianuarie 2010-ianuarie 2011), publicul-tinta al multiplexurilor Cinema City este format in proportie de 90% din persoane cu varsta cuprinsa intre 14 si 44 de ani, cu venituri medii si peste medie, adica unul dintre cele mai cautate segmente de catre advertiseri. Astfel, cumparatorii de publicitate se asigura ca mesajele lor ajung chiar la consumatorii brandului, iar extinderea continua a cinematografelor si apetitul in crestere pentru filmele 3D ar putea contura si mai clar o piata aflata inca in curs de dezvoltare.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/cele-mai-vizionate-filme-3d-in-cinematografele-romanesti-galerie-foto-8465203
8465203
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.