Bergenbier, cea mai eficienta comunicare
Leo Burnett & Target a primit marele premiu Effie pentru strategia publicitara a Bergenbier in 2005
Leo Burnett & Target a primit marele premiu Effie pentru strategia publicitara a Bergenbier in 2005
La polul opus s-ar putea situa categoriile Mass-Media si Divertisment - unde au fost zero nominalizari, deci nu s-a acordat nici un premiu; Lansari de produse si servicii - nu au existat premii; Campanii sociale non-profit - nu s-a acordat aur si argint, ci doar un bronz pentru campania electorala "Videanu. Care face", (GMP); Servicii financiare - aceeasi situatie (s-a acordat doar bronz pentru doua campanii ABN Amro si Banc Post - Odyssey, respectiv Scala JWT Publicitate). Nici la Categoria non-alimentara nu s-au acordat aur si argint, ci doar bronz - pentru
La restul categoriilor au mai luat aur campaniile "Senzatii tari din 1964", brand Rom (McCann Erickson) si "Krax Wordless", brand Krax (Bridge Communication) - la Alimente; "Energie Naturala" pentru Prigat (Leo Burnett & Target) - Bauturi non-alcoolice; "Preturi accesibile", brand Altex (Leo Burnett & Target) - Retail si "Connex pentru viitor" (McCann Erickson), la Telecomunicatii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro