Bergenbier, cea mai eficienta comunicare

Postat la 27 martie 2006 1 afişăre

Leo Burnett & Target a primit marele premiu Effie pentru strategia publicitara a Bergenbier in 2005

Leo Burnett & Target a primit marele premiu Effie pentru strategia publicitara a Bergenbier in 2005

 

Effie Romania - festival ce premiaza eficienta in publicitate - a demonstrat inca o data ca bugetele mari, strategia corecta si creativitatea sunt cea mai sigura formula prin care obiectivele de business pot fi atinse cu succes. Bergenbier, marca Interbrew - parte din industria cu cele mai mari investitii in publicitate - a primit sambata seara Grand Effie pentru cele mai eficiente campanii publicitare in 2005.

 

Campaniile au fost semnate de Leo Burnett & Target - agentie care a regandit pozitionarea brandului in jurul valorilor masculine. Campaniile Bergenbier apreciate de juriul Effie 2006 au fost "Prietenii stiu de ce" (aur la Bauturi alcoolice), "Gratarul de barbecue" (aur la Promotii - Bunuri de larg consum) si "Acum sau niciodata" (argint la Bauturi alcoolice, campanie punctuala de activare a sponsorizarii echipei nationale de fotbal, semnata de McCann Erickson).

 

La polul opus s-ar putea situa categoriile Mass-Media si Divertisment - unde au fost zero nominalizari, deci nu s-a acordat nici un premiu; Lansari de produse si servicii - nu au existat premii; Campanii sociale non-profit - nu s-a acordat aur si argint, ci doar un bronz pentru campania electorala "Videanu. Care face", (GMP); Servicii financiare - aceeasi situatie (s-a acordat doar bronz pentru doua campanii ABN Amro si Banc Post - Odyssey, respectiv Scala JWT Publicitate). Nici la Categoria non-alimentara nu s-au acordat aur si argint, ci doar bronz - pentru campania "Sunlight", brand Wash & Go (Leo Burnett & Target).

 

La restul categoriilor au mai luat aur campaniile "Senzatii tari din 1964", brand Rom (McCann Erickson) si "Krax Wordless", brand Krax (Bridge Communication) - la Alimente; "Energie Naturala" pentru Prigat (Leo Burnett & Target) - Bauturi non-alcoolice; "Preturi accesibile", brand Altex (Leo Burnett & Target) - Retail si "Connex pentru viitor" (McCann Erickson), la Telecomunicatii.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/bergenbier-cea-mai-eficienta-comunicare-977406
977406
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.