După ce a lucrat la sediul central JTI de la Geneva, Diana Tătaru s-a întors la Bucureşti ca Portfolio brand & trade strategy director

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 17 februarie 2014 608 afişări

Lucrează în JT International de zece ani; primii şase ani i-a petrecut în România, următorii ani la sediul central de la Geneva, iar din ianuarie 2013 s-a întors la Bucureşti, fiind numită Portfolio brand & trade strategy director.

După ce a lucrat la sediul central JTI de la Geneva, Diana Tătaru s-a întors la Bucureşti ca Portfolio brand & trade strategy director

“Privind înapoi, la momentul în care am optat pentru JTI, cred că alegerea a reprezentat pentru mine oportunitatea de a practica marketingul, după o experienţă de mai mulţi ani în publicitate.”Marketingul a fost de fapt şi prima alegere şi, crede Diana Tătaru, „mi se potriveşte mai bine”. În publicitate a lucrat pentru mărci din mai multe categorii de bunuri de larg consum şi „asta m-a «îmbogăţit» mult profesional„. Apoi, în cadrul producătorului de ţigarete a lucrat, în timp, pentru toate mărcile din portofoliu, ocupând poziţii cu responsabilităţi diferite, „lucru care mi-a format o bună vedere de ansamblu şi m-a ajutat să mă maturizez profesional”.

În ultimii ani petrecuţi la Geneva a fost implicată în proiecte de extindere a portofoliului mărcii Winston la nivel global, în special prin dezvoltarea de produse noi prin inovaţie, „o şansă pe care cred că orice om de marketing şi-o doreşte”.

Acum, din poziţia pe care o are, coordonează o echipă de 18 oameni şi se ocupă de strategia de dezvoltare pentru brandurile pe care JTI le comercializează în România, o piaţă extrem de competitivă. „Am avut marele noroc să-mi placă mult ceea ce fac şi să întâlnesc oameni interesanţi care m-au motivat, m-au inspirat şi m-au susţinut de-a lungul acestui drum. Cred că parcursul meu profesional este asemenea multora: nici prea rapid, nici prea lent, cu un dram de inspiraţie şi noroc la momentul potrivit.„

A cochetat cu ideea antreprenoriatului, „la o vârstă mai apropiată de studenţie. A fost o experienţă foarte interesantă şi distractivă, un proiect de echipă, dar puţin sustenabil în timp„. Peste zece ani se vede „mulţumită de mine şi de ceea ce voi face, indiferent ce va fi acel lucru”.


Diana Tătaru

JTI ROMÂNIA

FUNCŢIE portfolio brand & trade strategy director

VÂRSTĂ 39 de ani

ACŢIONARIAT JT International Holding III B.V. (67%); JT International Holding B.V. (3%); JT International SA (30%)

CIFRĂ DE AFACERI 2011 467 mil. euro JTI Manufacturing SA şi 560 mil. euro JTI România SRL

ANGAJAŢI 1.000

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Diana Tătaru,
JTI România
/lideri/dupa-ce-a-lucrat-la-sediul-central-jti-de-la-geneva-diana-tataru-s-a-intors-la-bucuresti-ca-portfolio-brand-trade-strategy-director-12099690
12099690
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.