100 TINERI MANAGERI DE TOP - Vanina Ungureanu, Orange România

Autor: Ioana Mihai Postat la 23 iunie 2012 644 afişări

Cariera Vaninei Ungureanu la Orange a început încă din ultimul an de facultate, când s-a alăturat echipei de promoteri Dialog.

A continuat ca ajutor în magazinul din Calea Dorobanţi şi, ceva mai târziu, ca asistent la serviciul de relaţii cu clienţii. "Această experienţă a fost definitorie pentru următoarele etape ale carierei mele şi mi-a fost de mare folos atunci când am fost selectată în echipa de marketing ca asistentă a directorului de departament, având şansa să cunosc echipele, funcţionalităţile şi modul de lucru", spune Vanina Ungureanu. A fost un moment important tocmai pentru că a avut şansa să pună în aplicare cunoştinţele tehnice pe care le acumulase în timpul Facultăţii de Comerţ şi Marketing.

După această etapă, a urmat un parcurs despre care spune că a ajutat-o să înţeleagă marketingul din mai multe perspective. A trecut, astfel, prin mai multe funcţii: product manager pe servicii cu valoare adăugată, precum mesageria vocală şi cost control sau product manager pe portofoliul de telefoane mobile. "La momentul respectiv, compania avea în oferta publică doar cinci modele de telefoane. Portofoliul s-a extins rapid la 40 de modele şi, astfel, a fost nevoie de mai multe resurse interne şi de o structură care să susţină activităţile de product management", spune Ungureanu.

La mijlocul anului 2005 a preluat poziţia de product division manager, cu responsabilităţi în zona de echipamente - telefoane, modemuri, laptopuri, simuri; în zona de servicii cu valoare adăugată, având, în acelaşi timp, şi o echipă de zece product manageri de coordonat şi consolidat.

La jumătatea anului 2010 a preluat o noua responsabilitate în cadrul echipei de marketing, de data aceasta în zona de oferte, cu două zone de interes: oferte de date mobile şi oferte integrate adresate clientilor Soho-SME. "Acesta este domeniul extrem de incitant în care lucrez şi acum, care mă stimulează şi în care îmi sunt necesare abilităţi nou dobândite, dar şi experienţa activităţilor anterioare."

Cele mai importante proiecte în care a fost implicată până acum sunt rebrandingul companiei, când s-a realizat trecerea de la Dialog şi Alo la Orange, lansarea în exclusivitate a iPhone 3G în România, în urma unui proiect livrat în şase săptămâni pe care l-a coordonat, dar şi promovarea într-o manieră cât mai inovatoare a beneficiilor internetului mobil către toate segmentele de potenţiali utilizatori într-o perioadă extrem de dificilă din punct de vedere economic.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-vanina-ungureanu-orange-romania-9750229
9750229
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.