Timişoreanul de 27 de ani care şi-a făcut un site de trei milioane de euro

Autor: Ioana Matei Postat la 11 martie 2014 38076 afişări

Timişoreanul de 27 de ani care şi-a făcut un site de trei milioane de euro

Piaţa globală şi în special Statele Unite ale Americii a fost targetul lui de  la început, datorită familiarizării pieţei cu plăţile în online: „Lumea foloseşte fără ezitare orice în online. Acolo sunt banii, advertiserii, e mult mai simplu să monetizezi produsul", spune Micle, care lucrează cu agenţii de advertising din SUA, Londra şi Dublin şi care îi aduc clienţi precum HP, Samsung, Microsoft.  Clienţii din România sunt contactaţi tot prin intermediul agenţiilor de advertising străine. De pildă, prin Google campanii ale unor clienţi precum Lidl, Praktiker sau mercador.ro au apărut pe site-ul lui.

Programul şi-l face singur, având zile în care petrece fie două ore în online, fie zece, dar nu se relaxează niciodată foarte mult, din cauza competiţiei care vine din toate colţurile lumii: „Când dorm, lucrează cei din SUA, când mă trezesc lucrează cealaltă parte a globului, e un business nonstop". Iar secretul din spatele faptului că revin mereu clienţii, unii chiar şi de trei ani, este, din perspectiva lui Micle, experienţa: „Dacă eram taximetrist, eram toată ziua în taxi. Aşa, sunt mereu în online. Multă lume nu reuşeşte pentru că, în prezent, în lumea tehnologiei sunt foarte multe unelte şi foarte multe aspecte de analizat. Eu, de pildă, am peste 50 de tool-uri peste care mă uit zilnic".

Timişoreanul lucrează cu o serie de programatori şi designeri, care pot să creeze absolut orice, dar nu sunt specializaţi în creşterea unor astfel de produse. Motive pentru care, zilnic, primeşte întrebări despre „reţeta creşterii". Singura explicaţie este atenţia la tot ce ţine de site, de la culori până la cele mai mici butoane.

În ce priveşte materializarea visurilor legate de casele din toate colţurile lumii, acestea au rămas doar la stadiul de proiect fiindcă Micle este încă hotărât să rămână în ţară, în Timişoara, şi să îşi ia vacanţe lungi: anul trecut, de pildă, a stat doar şase luni în ţară, iar restul anului a fost plecat în ţări precum Republica Dominicană, Thailanda, Austria, Israel, etc. „Natura businessului îţi permite să te duci  oriunde."

Până când se va ocupa de Freshome? Micle e hotărât să iasă din afacere la un moment dat, dar doar dacă o companie precum AOL sau Conde Nast i-ar face o propunere. Banii nu reprezintă principalul argument pentru antreprenorul care a primit până acum şi oferte de 3 milioane de euro. „Momentan lucrez pentru a creşte, mă concentrez pe proiect, cred că dacă fac în continuare o treabă bună, voi fi observat, mă va descoperi lumea într-un fel sau altul.  Mie îmi place ce fac, stau cu drag la calculator."

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/it/timisoreanul-de-27-de-ani-care-si-a-facut-un-site-de-trei-milioane-de-euro-12232097
12232097
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.