Distributia IT&C - Ce se ascunde in spatele cresterii Asesoft?

Postat la 14 februarie 2011 174 afişări

Pe o piata a distributiei IT&C care s-a majorat in cel mai bun caz cu 10% anul trecut, o singura companie a reusit sa-si creasca afacerile cu 45%. Cel mai probabil, in detrimentul competitorilor.

La rotunjirea afacerilor a contribuit insa si extinderea portofoliului de produse din ultimul an, dupa ce compania a semnat contracte cu Sony, Samsung si HP. Numai din contractul cu HP, semnat in toamna lui 2010, au venit pana la finalul anului cateva milioane de euro, iar pe parcursul lui 2011, contractul ar trebui sa insemne in total pentru distribuitor venituri de 15 milioane de euro.

Nu in ultimul rand, o alta sursa de crestere a fost marca proprie Serioux, care a insemnat anul trecut vanzari de 7,25 milioane de euro si care va urca anul acesta cu 40%, de peste doua ori mai mult decat cresterea afacerilor in ansamblu. Nu degeaba a ajuns brandul pe primul loc in piata computerelor de birou, cu aproape 48.400 dintre cele 172.000 de unitati vandute in total anul trecut in Romania, conform datelor IDC. Un motiv suficient de bun incat Ziemba sa intre anul acesta cu brandul propriu in Ungaria si Bulgaria.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
it,
asesoft,
distributie,
afaceri
/business-hi-tech/it/distributia-it-c-ce-se-ascunde-in-spatele-cresterii-asesoft-7977374
7977374
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.