Cum devii dezvoltator de aplicaţii mobile

Autor: Anca Barbulescu Postat la 06 iunie 2013 6809 afişări

Dezvoltarea unei aplicaţii mobile înseamnă cel mai adesea nenumărate linii de cod, cel puţin câteva săptămâni şi o investiţie de câteva mii de euro. Există însă şi o cale mai simplă.

Cum devii dezvoltator de aplicaţii mobile

NUMAI O CINCIME DIN AFACERILE APPSCEND PROVIN ÎNSĂ DIN ROMÂNIA, DUPĂ CUM SPUNEA RECENT ANDREI MARINESCU, RESTUL ÎNCASĂRILOR PROVENIND DIN PIAŢA INTERNAŢIONALĂ. Compania are, de altfel, şi un birou la New York şi planuri mari de extindere. „Ne-am orientat de la bun început spre piaţa mondială„, punctează Văduva. Şi tot într-acolo se îndreaptă acum şi planurile celor trei antreprenori. „Fără nicio îndoială, obiectivul principal este consolidarea pe plan internaţional, cu precădere în SUA. Vorbim, în fond, despre o piaţă de peste 100 de miliarde de dolari cu un potenţial de creştere exponenţială„, mai spune executivul de la Appscend. Doar segmentul aplicaţiilor mobile pentru mediul de business înseamnă acolo o industrie de 26 de miliarde de dolari, iar cele mai recente estimări plaseasză domeniul la 50 de miliarde de dolari în 2014. „De-abia acum începem să vorbim despre o nişă puternică a aplicaţiilor mobile business-to-business.„

ASTFEL, PRIN PLATFORMA APPSCEND, costurile dezvoltării unei aplicaţii pot ajunge să se măsoare nu în săptămâni şi mii de dolari, ci mai degrabă doar în ore şi sute de dolari. Platforma oferă o serie de aplicaţii predefinite pentru anumite industrii care pot fi ulterior personalizate în cel mai mic detaliu în funcţie de pretenţiile companiei. Un dezvoltator individual sau o companie de mici dimensiuni care vrea să creeze cel mult cinci aplicaţii va plăti un abonament lunar de 200 de dolari, sumă care înclude şi suport, mentenanţă sau alte servicii adiacente. Pentru până la 15 aplicaţii folosite de o companie în scopuri de marketing, de pildă, taxa lunară urcă la 400 de dolari, în timp ce o corporaţie care ar putea dezvolta până la 30 de aplicaţii va plăti în total 700 de dolari pe lună pentru a folosi platforma. La prima vedere nu e deloc puţin, aţi spune, lăsând la o parte comparaţia cu tariful de câteva mii de euro pentru dezvoltarea unei singure aplicaţii, fără a pune la socoteală şi serviciile suplimentare de care este nevoie. Numeroase companii între care Groupama, BMW Motor AG sau Vodafone România v-ar putea însă contrazice.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/it/cum-devii-dezvoltator-de-aplicatii-mobile-10933242
10933242
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.