Ce-i lipseste noului gadget iPad al lui Steve Jobs
Asa cum s-a intamplat si cu iPod si iPhone, lansarea celei mai noi gaselnite Apple - iPad - a generat reactii puternice. Doar ca spre deosebire de alte ocazii, corul pesimistilor se aude mai tare ca niciodata.
Numai ca experienta (si baza foarte mare de clienti fideli ai Apple) a aratat ca aproape tot ce iese din mainile lui Jobs se transforma intr-o masina de facut bani.
Pe acest lucru mizeaza si industria de publishing - de la edituri si pana la publicatii precum The New York Times sau producatori de jocuri precum Electronic Arts, care au venit pe scena alaturi de Steve Jobs pentru a sustine noul gadget.
Nu degeaba Steve Jobs pare acum sa fie privit ca un salvator al companiilor media, in conditiile in care cresterile de audienta se regasesc doar in mediul online.
Pe de alta parte, daca punem la socoteala excesul de superlative pe care Steve Jobs le-a folosit in descrierea iPad inca de la inceputul prezentarii, atunci par tot mai credibili cei care spun ca magia americanului este pe cale sa se termine.
Pana atunci, Steve Jobs ramane omul care a reusit sa transforme in ultimii ani Apple dintr-un producator de computere intr-un gigant din domeniul electronicelor, cel care a creat nevoi noi si, mai important, a reusit sa faca bani din asta.
Incapatanat si dur, geniu si deopotriva tiran, Jobs a reusit de fiecare data sa scoata tot ce era mai bun de la inginerii si oamenii de marketing de la Apple. Sau, dupa cum spunea revista Wired intr-un articol dedicat luI Jobs, "pana la Apple, nicio alta companie nu a mai oferit clientilor ceea ce voiau, inainte sa stie ce isi doresc. Si fara indoiala, totul se datoreaza viziunii creative a lui Steve Jobs si a stilului sau de management".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro