Goana dupa cupoanele de reduceri continua
Dupa ce Groupon si clonele sale din intreaga lume au invadat internetul cu milioane de oferte, acum a venit randul companiilor de carduri de credit sa profite de acestea. Spre deosebire de cuponarii traditionali, companiile de carduri au mai multe avantaje si simplifica vizibil munca utilizatorului in a cumpara un produs aflat la reduceri. Reprezinta ele un pericol pentru afacerile de tip Groupon?
Nu numai ca parteneriatul Facebook cu AmEx poate fi folosit pentru a cumpara anumite bunuri, insa poate rasplati continuu loialitatea consumatorilor prin discounturi aditionale dupa un anumit numar de cumparaturi facut la un magazin anume, spre exemplu.
Potrivit statisticilor Card Hub, cele mai mari cinci companii care ofera carti de credit controleaza mai mult de jumatate din intreaga piata, fiecare companie avand zeci de milioane de consumatori care interactioneaza cu cardurile in fiecare zi. Si cu siguranta vanzatorii isi doresc o asemenea baza de date.
Pe langa asta, American Express s-a aliat cu Facebook pentru a permite consumatorilor sa isi schimbe punctele primite ca premii pe card pentru a se promova pe Facebook. Este pentru prima data cand punctele acumulate pe card ca premiu sunt folosite pentru a plati reclame. Astfel, orice detinator de card American Express va putea schimba punctele pentru a lua publicitate in cadrul retelei de socializare. Fiecare 6.750 de dolari cheltuiti inseamna 50 de dolari in reclame pe Facebook.
Un alt atu al platformei AmEx este faptul ca, prin acest parteneriat, compania de carduri de credit ajunge si la businessuri mai mici prin intermediul serviciului Go Social. Cu ajutorul acestuia, vanzatorii pot deveni vizibili in cadrul mai multor platforme de socializare si isi pot posta ofertele si discounturile pe care le au.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro