Cele mai inovatoare companii din România în 2023. theMarketer – platformă de e-mail marketing şi programe de loialitate

Postat la 07 mai 2024 7 afişări

Cele mai inovatoare companii din România în 2023. theMarketer – platformă de e-mail marketing şi programe de loialitate

Lansată în martie 2023, theMarketer este o soluţie inovatoare de e-mail marketing şi programe de loialitate. Această platformă intuitivă şi accesibilă răspunde provocărilor crescânde ale costurilor de publicitate online şi facilitează o comunicare directă şi eficientă între organizaţii şi audienţele lor, respectiv între afaceri şi clienţi.

Descrierea inovaţiei:

Născută din dorinţa de a oferi organizaţiilor o alternativă viabilă la costurile tot mai mari ale promovării digitale, theMarketer integrează canalele de comunicare directă (e-mail marketingul, SMS-urile şi notificările push) cu programe de loialitate avansate şi diverse tooluri care contribuie la consolidarea relaţiilor cu clienţii pe termen lung. Această combinaţie unică permite oricui să comunice eficient, să-şi activeze contactele (clienţi, abonaţi) şi să creeze o comunitate de clienţi fideli, transformând simpli utilizatori în adevăraţi ambasadori ai brandului şi reducând, în acelaşi timp, dependenţa de surse externe de trafic şi de achiziţia permanentă de noi clienţi.

Cu ajutorul theMarketer, se pot crea newslettere cu recomandări de produse personalizate, dezvolta programe de loialitate, crea fluxuri de comunicări automate, trimite SMS-uri şi notificări push, creşte bazele de abonaţi prin pop-up-uri, lua decizii bazate pe date reale cu ajutorul analizei RFM se pot obţine feedback şi recenzii din partea clienţilor – totul pentru a transforma interacţiunile cu clienţii în relaţii de lungă durată care consolidează loialitatea acestora faţă de brand şi duc la o valoarea a duratei de viaţă a clienţilor mai mare.

Astfel, fiecare e-mail, SMS sau notificare push devine o oportunitate strategică, iar programele de loialitate integrate sunt un pas către consolidarea relaţiilor de lungă durată cu clienţii.

Elementul de noutate:

theMarketer se diferenţiază prin felul în care abordează marketingul digital. Integrând nativ soluţii de e-mail marketing şi comunicare directă cu programe de loialitate, recomandări, feedback şi recenzii, theMarketer elimină necesitatea integrărilor externe costisitoare şi reduce dependenţa de surse externe de trafic.

Efectele inovaţiei:

Organizaţii din peste 11 ţări au adoptat deja această platformă românească, reducând semnificativ cheltuielile cu publicitatea externă, precum Google Ads şi Facebook Ads, şi transformând în acelaşi timp e-mailurile într-un canal de vânzări eficient. Mai mult decât atât, prin programele integrate de loialitate şi referral, theMarketer permite afacerilor să construiască şi să dezvolte o comunitate fidelă de clienţi, încurajând astfel o creştere organică şi progresivă. Bazându-se pe un model de abonament flexibil, care are la bază numărul de abonaţi, theMarketer a reuşit să se extindă rapid pe pieţe din Europa şi Orientul Mijlociu. Proiectul, susţinut integral prin capital românesc, a atins pragul de rentabilitate în numai 6 luni. În prezent, theMarketer numără peste 800 de utilizatori activi şi o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei în perioada ianuarie-octombrie 2023, rezultate care justifică obiectivul companiei de a se extinde la nivel global şi de a deveni liderul pieţei de e-mail marketing şi programe de loializare din Europa Centrală şi de Est în următorii cinci ani, ajungând la 50.000 de clienţi.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.