Dragos Grigoriu a vandut Tempo Media intr-o tranzactie de peste 20 mil. euro

Postat la 01 septembrie 2008 51 afişări

Este cea mai mare tranzactie din industria locala de advertising

Dragos Grigoriu, creatorul brand-ului Tempo si unul dintre cei mai influenti jucatori din industria locala de advertising, a incheiat cea mai mare tranzactie de pana acum de pe aceasta piata, prin vanzarea diviziei de media grupului britanic Aegis, pentru o valoare ce depaseste 20 de milioane de euro, conform unor surse apropiate tranzactiei.

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro
 

Urmărește Business Magazin

/articolul-zilei/zf-ro/dragos-grigoriu-a-vandut-tempo-media-intr-o-tranzactie-de-peste-20-mil-euro-3110007
3110007
comments powered by Disqus
1 second of 1 minute, 22 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:02
01:20
01:22
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?