Prescolarii romani, devoratori de publicitate
Trei sferturi dintre pustii de 6 ani se uita la reclame. 82% dintre ei le cer parintilor ce vad in spoturile tv
Ingrijorarilor firesti de parinte ar trebui, insa, sa li se adauge si cea legata de impactul nefast al televizorului. S-a tot vorbit despre relatia dintre micul ecran si micul telespectator, s-au tot subliniat „beneficiile” cat se poate de detestabile pe care cutia cu imagini le aduce pustilor.
De la sedentarism si obezitate la afectiuni cardiace, tot felul de urmari nefaste intra in „patrimoniul” privitorilor impatimiti. Tulburarile de comportament, cauzate de actiunile violente si limbajul la fel de dur practicate la televizor sunt un alt aspect negativ al vietii unui copil uitat pe canapeaua din sufragerie, cu telecomanda in mana.
Amanunte pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro