Prescolarii romani, devoratori de publicitate

Postat la 25 ianuarie 2008 1 afişăre

Trei sferturi dintre pustii de 6 ani se uita la reclame. 82% dintre ei le cer parintilor ce vad in spoturile tv

„Care sunt principalele pericole la care este expus copilul tau?” O asemenea intrebare ar genera, intr-o prima faza, raspunsurile obisnuite: imbolnavirea, accidentele rutiere, dezaxatii care se indeletnicesc cu rapirile, lucrurile ingrozitoare despre care auzi in fiecare zi la stiri.

Ingrijorarilor firesti de parinte ar trebui, insa, sa li se adauge si cea legata de impactul nefast al televizorului. S-a tot vorbit despre relatia dintre micul ecran si micul telespectator, s-au tot subliniat „beneficiile” cat se poate de detestabile pe care cutia cu imagini le aduce pustilor.

De la sedentarism si obezitate la afectiuni cardiace, tot felul de urmari nefaste intra in „patrimoniul” privitorilor impatimiti. Tulburarile de comportament, cauzate de actiunile violente si limbajul la fel de dur practicate la televizor sunt un alt aspect negativ al vietii unui copil uitat pe canapeaua din sufragerie, cu telecomanda in mana.

Amanunte pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
advertising,
publicitate,
prescolari,
spot tv
/articolul-zilei/gandul/prescolarii-romani-devoratori-de-publicitate-2349211
2349211
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.