Marketing cu stafii pentru casele memoriale ale scriitorilor

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 21 mai 2011 72 afişări

Confruntati cu probleme financiare cauzate de situatia economica mondiala care le-a redus numarul vizitatorilor si i-a facut pe cei care le ajutau cu donatii importante sa-si stranga baierele pungii, administratorii unor institutii culturale americane, cum ar fi casele memoriale ale unor mari scriitori, au fost nevoiti sa gaseasca solutii pentru a creste veniturile, scrie Wall Street Journal.

Au aparut oferte inspirate de popularitatea de care se bucura emisiunile de tip reality show cu fantome, adresate vizitatorilor unor case memoriale ca aceea a scriitoarei Edith Wharton sau a lui Mark Twain si care pana acum par sa fi fost o idee buna.

La Mount, fosta resedinta a lui Edith Wharton, o casa inconjurata de padure si gradini atent intretinute situata in Lenox, Massachusetts, vizitatorii sunt delectati cu povesti despre stafii care bantuie si tipa in timpul noptii, iar in program e prevazuta si o oprire nocturna la cimitirul de animale unde sunt ingropati cainii scriitoarei.

La randul sau, muzeul din Hartford, Connecticut, amenajat in casa unde Mark Twain a scris "Tom Sawyer" si "Huckleberry Finn" si aflat in pragul inchiderii cu trei ani in urma din cauza datoriilor, le ofera acum vizitatorilor un tur al proprietatii in care li se prezinta povesti cu fantome, pe langa informatiile istorice si literare de rigoare.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/marketing-cu-stafii-pentru-casele-memoriale-ale-scriitorilor-8277384
8277384
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.