Masini de vanzare in magazinele cu haine de lux. Cum vi se pare?

Postat la 21 iulie 2009 90 afişări

Intr-un magazin de lux, niste actori joaca o piesa pe o scena improvizata printre rafturi de haine; in alta parte, parcarea unui mall pare un circuit de raliu in miniatura. E vorba despre evenimente pe care marketingul le numeste in general “cross promotion”.

Organizarea pieselor de teatru este o alta strategie pe care mizeaza proprietarii de magazine de lux pentru consolidarea imaginii sau cresterea traficului. Daca piesele din stagiunea actuala se joaca in general cu casa inchisa, romanii alimentand teoria ca in timp de criza divertismentul are de castigat, exista companii care au mizat pe asocierea cu teatrul pentru stimularea vanzarilor. Class Living s-a transformat recent, pentru cateva ore, in scena de lux pentru actorii companiei de teatru D’Aya si a trimis clientilor un mesaj elocvent -“Te iubesc! Te iubesc?”. “Ideea de a gazdui un spectacol de teatru face parte din strategia noastra de comunicare, asocierea imaginii cu arta.

Spatiul Class Living s-a transformat pentru o seara, printr-o scenografie creativa, intr-o scena de teatru”, explica Adriana Tabac, marketing & PR manager la Class Living, adaugand ca bugetul de realizare si promovare se ridica la cateva zeci de mii de euro. In adaptarea si regia artistica a lui Chris Simion, piesa are la baza “Zapezile de altadata” de Dumitru Solomon, iar Corina Moise si George Corodeanu joaca rolul a doi tineri care se indragostesc si isi traiesc relatia, cu toate nebuniile ei.

Tabac spune ca piesele sunt organizate special pentru clientii companiei si planuieste ca asocierea cu teatrul sa devina un proiect pe termen lung. Pe teatru mizeaza si concept store-urile de moda pentru atragerea clientilor. La Cochet Image Store, printre branduri de nisa precum Costume National sau Paul & Joe, s-a jucat si o piesa de teatru, avanpremiera “High Heels”, adaptare dupa piesa “Spike Heels”, semnata de Theresa Rebeck. “Cochet Image Store construieste incepand cu acest an un program prin care sa sublinieze importanta si continutul unei educatii estetice.

Aceasta presupune nu doar tinute originale si obiecte unicat, ci si introducerea artei contemporane in viata de zi cu zi”, afirma Laura Vargalui, una dintre proprietarele boutique-ului. Vargalui spune ca piesa a fost aleasa astfel incat sa se potriveasca profilului clientilor. Cei patru actori au experienta in teatru - Madalina Ghitescu este cunoscuta pentru rolul “Marilena” din filmul “Marilena de la P7” (nominalizat la Festivalul de Film de la Cannes), Andrei Barbu este actor la Teatrul de Comedie Bucuresti, Catalin Babliuc joaca la Teatrul Foarte Mic Bucuresti si la Teatrul National Targoviste, iar Costina Ciuciulica este actrita la Teatrul National Constanta si la Teatrul National Bucuresti.

“Este un parteneriat care cu siguranta va exista cel putin pana la sfarsitul acestui an. Ne dorim sa fim alaturi de piesa in toate locurile in care se va pune in scena, iar pe viitor, alaturi de acesti artisti, poate printr-o alta piesa”, comenteaza Laura Vargalui. “Spike Heels” a pornit deja in turneu prin tara: reprezentatiile, sustinute in parteneriat cu Cochet Image Store, se vor muta initial in Constanta (la hotel Iaki, unde se deschide al doilea concept store Cochet), apoi in Brasov si alte orase.

Marilena Brinzan, Anchor: “Evenimentele si promotiile speciale sunt o parte importanta a planului de marketing anual”.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/masini-de-vanzare-in-magazinele-cu-haine-de-lux-cum-vi-se-pare-4673991
4673991
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.