Lux în România, ediţia decembrie - Valentino, Escada, Burberry şi Versace by H&M

Autor: Rosca Cristina Postat la 09 decembrie 2011 804 afişări

Dacă pentru chinezi 2011 a fost anul iepurelui, pentru români a fost anul luxului, în condiţiile în care pe piaţa locală îşi pregătesc intrarea trei branduri de lux: Valentino, Escada şi Burberry. Asta dacă nu punem la socoteală şi Versace, care a ajuns în magazinele H&M din România în noiembrie, cu colecţia special creată pentru suedezi.

Situaţia nu este diferită nici în cazul retailerilor de haine. În aceste condiţii apariţia pe piaţa locală a altor branduri de lux, care să se alăture Louis Vuitton, Gucci sau Emporio Armani, îşi poate găsi explicaţia. După ce în urmă cu câteva săptămâni britanicii de la Burberry şi-au anunţat venirea cu un banner pe Calea Victoriei, săptămâna trecută a venit rândul Valentino. Ce au în comun cele două firme? Deschid în decembrie, într-o galerie comercială de lux, lângă un hotel de cinci stele şi sunt aduse în franciză.

Brandul britanic de lux Burberry urmează a fi adus pe piaţa locală de fondul de investiţii Global Eye, care îşi concentrează activitatea în România şi în Europa de Sud-Est. Burberry va deschide magazinul din Capitală în cadrul complexului Radisson Blu de pe Calea Victoriei. Decizia de a deschide un magazin de lux în cadrul unui hotel de cinci stele nu este ceva specific României, în străinătate aceasta fiind deja o practică des utilizată, explicată prin faptul că profilul clientului unui astfel de magazin este similar cu cel al hotelurilor de cinci stele.

Brandul de lux Valentino va deschide la rândul său primul magazin din România în galeria comercială The Grand Avenue, situată la parterul complexului de lux The Grand unde se găseşte şi hotelul JW Marriott. Magazinul, care va avea o suprafaţă de 250 de metri pătraţi şi va necesita, potrivit estimărilor BUSINESS Magazin, o investiţie de circa un milion de euro, se va deschide în luna decembrie.

Brandul italian de lux este adus în România de un antreprenor român, conform oficialilor The Grand Avenue. Potrivit unor surse din piaţă, francizatul este Valentina Ionescu, cea care operează prin intermediul firmei Dipalma Impex hotelul Diplomat din capitală. Valentina Ionescu a negat informaţiile.

Magazinul Valentino, cel mai mare spaţiu din galeria comercială The Grand Avenue, se va alătura astfel unor spaţii precum cele ale Louis Vuitton, Stefanel, Mihai Albu, Galt Orologerie Elveţiană sau Rolex.

Lângă ele se va ivi, în viitorul apropiat (nu există încă o dată exactă), un magazin Escada, adus, potrivit surselor din piaţă, de creatoarea de modă Romaniţa Iovan. Aceasta ar fi o a doua intrare pe piaţă a brandului după ce magazinul deschis iniţial pe Calea Victoriei s-a închis. Ar fi, în acelaşi timp, a doua încercare a Romaniţei Iovan cu acest brand pe piaţa locală, ea fiind francizorul şi prima dată. După atâtea nume mari, do I hear Chanel?

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lux,
lifestyle,
Valentino,
Escada,
Burberry,
Versace by H&M
/arta-si-societate/lifestyle/lux-in-romania-editia-decembrie-valentino-escada-burberry-si-versace-by-h-m-9029145
9029145
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.