Cine scoate bani din cochetaria romancelor si pasiunea pentru bijuterii

Autor: Ana Raduta Postat la 24 iunie 2011 298 afişări

Orice femeie are macar o pereche de cercei. La care asorteaza un colier. La care asorteaza o bratara. Si, ca sa fie tinuta completa, adauga si un inel. Cochetaria romancelor si pasiunea lor pentru bijuterii aduc anual producatori si comercianti de podoabe in Romania. Au gasit o piata de desfacere buna, care creste constant si in valoare, si in volum.

La un volum de 100 de kilograme de bijuterii vandute anual, italienii de la Chrysos spun ca au descoperit o piata profitabila in Romania, cu consumatori care incep sa aiba gusturi si preferinte tot mai bine conturate. Mai avem pana cand ne vom debarasa complet de tara iesitului in evidenta prin obiecte mari, opulente, care isi striga valoarea de la distanta, dar bijutierii remarca semnale clare ale unei piete mai rafinate. "ncep si romanii sa aleaga mai degraba un diamant mai micut decat un zirconiu foarte mare si, de asemenea, perle si bijuterii mai discrete. Daca ar fi sa faca o comparatie, in acest moment, comportamentul nostru de consum in ceea ce priveste bijuteriile se apropie de cel al rusilor, al ucrainenilor si, in general, de al locuitorilor din sudul Europei", spune Gian Luca Minguzzi. Interesant este ca de la anul sau chiar de la sfarsitul acestui an, am putea gasi in magazinele de specialitate chiar mai multe branduri celebre de bijuterii. Reprezentantii celor mai mari producatori din Italia cauta acum cea mai buna metoda de a intra pe piata. "Vrem neaparat sa deschidem si in Romania pentru ca mai avem clienti din estul Europei si vedem directia in care merge consumul de bijuterii. E o regiune care se dezvolta foarte mult. nca nu stim daca va fi printr-un magazin propriu sau un parteneriat cu un magazin deja existent", sustine Matteo Vergioli, reprezentantul Moraglione.

Ceva mai bine conturate sunt planurile celor de la Giovanni Ferraris, prezenti in Romania prin intermediul B&B inca de anul trecut, insa doar cu colectia de bijuterii pentru copii si mame. De anul acesta, producatorul italian va aduce in magazine si bijuteriile din clasa medium-high si premium, ale caror preturi pleaca de la 2.500 de euro si ajung pana la 30.000 de euro. "Am decis sa extindem gama pentru piata romaneasca pentru ca au mers foarte bine vanzarile pana acum. Vrem chiar sa investim si intr-o campanie de promovare a brandului in Romania", precizeaza Veronica Pigliucci, reprezentantul Giovanni Ferraris.

Marii producatori internationali intra insa in competitie cu producatorii locali de bijuterii, care au castigat clienti fideli si care vin si cu avantajul pretului mai mic. Este o competitie pe care si-o asuma si mizeaza pe atractia inca vie a consumatorilor romani fata de produsele de import.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lifestyle,
diamante,
comercianti,
podoabe,
afaceri
/arta-si-societate/lifestyle/cine-scoate-bani-din-cochetaria-romancelor-si-pasiunea-pentru-bijuterii-8352951
8352951
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.