Grecia, Bulgaria şi Turcia sau de unde câştigă cel mai mult agenţiile de turism
Agenţiile de turism încearcă timid să intre pe noi pieţe, precum ţările africane, statele din fostul bloc sovietic sau Muntenegru, dar se bazează ca în fiecare din ultimii ani pe Grecia, Bulgaria şi Turcia, care conduc în topul preferinţelor turiştilor români.
"Probabil că Disneyland va rămâne cea mai vândută destinaţie şi în acest an, urmată tot de Antalya. Probabil că Viena şi Praga au şanse mari să revina în top 5", a adăugat Văduvoiu.
Agenţiile româneşti de turism nu au renunţat definitiv nici măcar la destinaţiile din Africa de Nord, cum ar fi Egiptul şi Tunisia, afectate de tulburările din timpul "primăverii arabe", spune Marius Cârlan, directorul agenţiei Europa Travel.
Agenţia promovează şi oferte noi în acest an, din categoria low-budget, care continuă să fie cea mai căutată de către turişti, respectiv Kefalonia şi Skiathos (Grecia), dar şi Muntenegru, cu staţiunile Budva şi Ulcinj.
Mircea Vladu, directorul general al agenţiei Prestige Tours, achiziţionată anul trecut de fondul spaniol de investiţii GED, spune la rândul lui că şi în acest an va miza pe Turcia, Grecia, Spania şi Dubai, pentru care charterele au fost pline în proporţie de 70-80% sau chiar 100% anul trecut.
"Faţă de 2011, anul acesta vom avea şi o ofertă nouă, Almeria, cel mai estic oraş din provincia spaniolă Andaluzia. Sperăm ca 2.000-3.000 de turişti meargă acolo prin intermediul agenţiei noastre", a adăugat Vladu.
În concluzie, cele mai multe noutăţi în acest an provin tot din vechile destinaţii, Bulgaria, Grecia, Turcia sau Spania, pe care agenţiile încearcă să le consolideze cu chartere în staţiuni pe care turiştii români le cunosc mai puţin.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro