Fiicele celui mai mare antreprenor din Buzău vor să pună o fostă cabană a lui Nicolae Ceauşescu pe harta turismului de lux
Cele două surori ţintesc segmentul corporate pentru a acoperi perioadele cu cerere scăzută – lunile de iarnă şi inter-valul luni-joi al săptămânii –, numărul de turişti crescând spre capacitate maximă în iulie şi august şi în perioada sărbătorilor. De asemenea, sectorul de evenimente va genera o parte din venituri, preţul pentru o nuntă la Hadar pornind de la 7.000 de euro.
Conform surorilor Toma, afacerea urmează să ajungă la maturitate în circa trei ani. „Ţi-e foarte greu să delegi ceva câtă vreme nu cunoşti bine businessul, de aceea am preferat să facem noi totul, de la preluat rezervări până la marketing şi promovare. E un business care se bazează 100% pe feedback“, spune Adriana Toma. Cele două vor participa la târgul de turism de la Berlin pentru a-şi crea conexiuni pe pieţele externe şi pentru a se promova. Circa 30% dintre turiştii cabanei vor fi străini în următorii doi ani, dat fiind că aceştia obişnuiesc să aleagă perioadele de extrasezon şi zilele lucrătoare pentru călătorii şi pot completa segmentul corporate când cererea este redusă.
În vizorul surorilor Toma au intrat şi chiriaşii din cadrul complexului rezidenţial de lux Stejarii, deţinut de antreprenorul Ion Ţiriac, unde locuieşte una dintre cele mai numeroase comunităţi de expaţi din România, dar şi clientela centrului de wellness Pescariu Sports & Spa, dezvoltat de tenismanul Dinu Pescariu – „tarifele noastre limitează foarte mult potenţialul de pe piaţa românească“. Oana şi Adriana vorbesc despre cheia din acest business numită „personal“, o sarcină destul de dificilă dat fiind că cel mai apropiat oraş se află la mai bine de 20 de kilometri distanţă, iar angajaţii nu pot pleca acasă zilnic.
Brandul Ceauşescu este de ajutor în atragerea turiştilor mai ales în segmentul de vârstă sub 35 de ani al turiştilor din România - „unii spun că dacă a decis să construiască o cabană aici atunci cu siguranţă a avut motive întemeiate, pentru că putea să aleagă orice loc din România“ -, printre argumentele optării pentru această zonă din munţii Buzăului fiind încărcătura energetică ridicată şi diversitatea faunei.
„Turiştii străini reacţionează foarte bine când aud de Ceauşescu şi cred că România ar trebui să exploateze mult mai mult acestă nişă. Ei vor să le audă povestea, să mănânce acelaşi meniu şi să vadă apartamentele în care locuiau cei doi soţi, pentru că stăteau în camere separate.“ Momentan, vânătoarea nu mai intră în pachetul de servicii din oferta Hadar Chalet. Surorile Toma au preluat însă misiunea de a vâna turişti şi de a-i convinge că pot găsi la trei ore şi jumătate de Bucureşti alternativa unui weekend la Viena sau Zürich. De asta depinde aducerea businessului la potenţialul de 500.000 de euro pe an, cu o marjă de profit de 40%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro