Wizz Air devine agresiv sau cat te costa sa fii lider
Wizz Air a depasit in 2010 pragul de doua milioane de pasageri transportati, iar previziunile pentru anul in curs sunt si mai optimiste. Operarea la costuri cat mai mici si pastrarea pozitiei de lider al pietei nu sunt insa usoare.
Ciceo infirma informatia conform careia valoarea taxelor de aeroport s-ar fi marit, mentionand ca acestea trebuie sa ramana la nivel similar, fie ca vorbim de TAROM, Lufthansa, Malev sau alti operatori aerieni. "La fel s-a intamplat si la Timisoara. Cei de la Wizz au amenintat ca se muta la Arad, iar dupa scurt timp li s-a oferit ceva mai convenabil", explica directorul. Unul dintre fostii directori ai TAROM, Nicolae Demetriade, spune ca Wizz Air este singura companie care va opera efectiv de la Targu-Mures, cat timp de pe Aeroportul Transilvania mai zboara doar TAROM si Malev, cu cate un zbor pe zi. In viziunea sa, decizia este fireasca pentru ambele parti: "Clujul mai bine zboara cu putine companii, dar care genereaza taxe mai mari, iar Wizz Air a alergat mereu dupa taxe mai mici, iar la Mures le-a obtinut". Demetriade spune ca, cel mai probabil, Wizz a fortat la Cluj o reducere de taxe, iar acceptarea unei astfel de pretentii ar fi pus in dificultate autoritatile in relatia cu celelalte companii. Sau, pe scurt, o situatie din care castiga, cumva, toata lumea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro