Secretul este în baterie

Autor: Bogdan Alecu Postat la 19 mai 2016 1094 afişări

Piaţa maşinilor electrice este la început, însă stă să „explodeze“ pe măsură ce tot mai mulţi constructori decid să lanseze astfel de modele. Porsche România vrea să livreze cel puţin 200 de automobile hibride sau pe baterii anul acesta.

„Obiectivul nostru este să fim lideri de piaţă pe segmentul mediu, cu modele ca Volkswagen Golf, Volkswagen Passat, Skoda Rapid, Skoda Octavia. Suntem încrezători că şi în segmentul SUV vom înregistra volume semnificative, atât în divizia SUV-urilor de clasă mare, cu Volkswagen Touareg, Audi Q7, cât şi în cea a SUV-urilor din clasă compactă, cu noul Volkswagen Tiguan, Audi Q3 şi noul Audi Q2. Ne propunem să ocupam prima poziţie în clasamentul mărcilor premium şi să consolidăm în continuare poziţia în piaţă a mărcii SEAT“, a subliniat Brent Valmar.

Cu toate că piaţa auto locală a înregistrat o creştere puternică în 2014 şi 2015, anul anterior fiind punctată o creştere de 20%, directorul Porsche România spune că acest avans trebuie amendat cu o serie de efecte speciale care au influenţat volumul total din 2015 cum ar fi volume semnificative achiziţionate de autorităţi şi livrările intracomunitare.

„La fel că şi în anii trecuţi considerăm că există o influenţa negativă în dezvoltarea pieţei auto cauzată de intrările masive de autovehicule rulate (aproximativ 250.000 pe an), din care peste jumătate sunt vechi şi foarte vechi, cu impact negativ asupra vânzărilor de maşini noi şi o influenţa dezastruoasă asupra mediului. Un al doilea efect negativ, în opinia noastră, este perpetuarea programului Rabla, care şi-a epuizat resursele şi în loc să reprezinte un motor de creştere, este un factor de presiune asupra preţului şi a profitabilităţii distribuitorilor“, a spus Brent Valmar.

Pe lângă maşinile noi, Porsche România este prezent şi pe piaţa de rulate, prin Das Weltauto, care reprezintă cel de-al şaselea brand al Porsche România şi divizia responsabilă de comerţul cu automobile second-hand.

O parte din dealerii din cadrul Porsche România dispun şi de o divizie de second-hand, sub această marcă. Spre comparaţie, Porsche România deţine la nivel naţional o reţea formată din aproape 90 de centre la nivel naţional, iar Das Weltauto are în prezent peste 30 de puncte de vânzare.

Anul trecut dealerii Das Weltauto au vândut aproape 8.000 de maşini second-hand, faţă de 6.600 în anul anterior, în valoare cumulată de aproape 86 de milioane de euro.

Maşinile comercializate în cadrul reţelei Das Weltauto provin în proporţie de 30% din servicii de buy-back, 40% din trade-in, 20% din cadrul reţelei, iar 20% din achiziţii libere din piaţă sau importuri de second-hand.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/transporturi/secretul-este-in-baterie-15341082
15341082
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.