Premium cu aspiraţii de lux
Segmentul de lux este în acest moment unul dintre cele mai profitabile, iar brandurile de pe segmentul premium încearcă să se extindă tot mai mult. Mercedes-Benz a prezentat noul S-Klasse, iar săptămâna trecută BMW a lansat o limuzină cu inserţii de argint.
Strategia de a trece de la premium la lux a fost urmată şi de Mercedes-Benz cu noul S-Klasse. Cum vrea S-Klasse să se diferenţieze? Cei de la Mercedes-Benz o consideră cea mai sigură şi mai confortabilă limuzină din lume, reprezentând esenţa luxului în industrie.
„Apariţia unui nou jucător în segment, în special în cel al limuzinelor de lux, are un impact semnificativ în creşterea vânzărilor din segmentul respectiv. De altfel, în segmentul de lux există potenţial pentru o astfel de creştere generată de apariţia unui nou model. În cadrul acestui segment, factorul determinant care influenţează procesul decizional este, în general, noutatea.
Potenţialii clienţi vor să îşi achiziţioneze cel mai nou model, cu cele mai recente dotări şi tehnologii„, este de părere Valeriu Zaharia, director de marketing şi vânzări pentru autoturismele Mercedes-Benz, în cadrul Mercedes-Benz România. Până în acest moment, toate automobilele S-Klasse vândute în România au fost personalizate în funcţie de preferinţele şi necesităţile viitorului client.
Preţul mediu al modelelor S-Klasse livrate până la mijlocul lunii octombrie 2013 în România este de aproximativ 130.000 de euro cu TVA. Faţă de generaţia anterioară, preţul noului S350 BlueTec Long, cea mai căutată versiune, a crescut cu 2,8%. În medie, cei care achiziţionează noul S-Klasse investesc aproximativ 35.000 de euro cu TVA în dotări opţionale, cele mai solicitate fiind cele care ţin de siguranţa în trafic.
Livrarea unui S-Klasse personalizat durează între trei şi cinci luni, în funcţie de echiparea maşinii respective. În 2013, ca urmare a lansării noii generaţii şi cererii mari, perioada de aşteptare este ceva mai extinsă, urmând ca în 2014 să revină la parametri normali, cu o medie de patru luni. Valeriu Zaharia spune că publicul ţintă din România este similar cu cel european pentru acest model: „S-Klasse se adresează celor din «top of the top», respectiv celor aflaţi în vârful ierarhiilor, liderilor şi antreprenorilor de succes, oamenilor de afaceri şi managerilor de top„.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro