O nouă fabrică, o nouă conducere
Philipp Hagenburger a condus timp de aproape cinci ani departamentul de postvânzare al Mercedes-Benz România, între 2008 şi 2012, după care a mers în Egipt, pentru a conduce reprezentanţa locală. Acum s-a întors în România ca CEO şi preşedinte, tocmai în anul în care Daimler a inaugurat noua uzină de transmisii de la Sebeş.
Directorul Mercedes-Benz România spune că cererea tot mai mare înregistrată în această zonă de produse este şi o urmare firească a cerinţelor noii generaţii. Aceştia sunt consumatori tineri, care investesc atât în produse de care au nevoie, cât şi în cele ce le completează confortul vieţii urbane şi mediului profesional. Aceste decizii de achiziţie, cuplate cu noile standarde la care aderă noua generaţie de cumpărători, se reflectă direct în vânzările înregistrate de segmentul premium.
„Datorită noii generaţii de maşini compacte, orientării spre tehnologie şi inovaţie, dar şi strategiei din ultimii ani la nivel de design, opţiunile şi costurile răspund cât mai bine nevoilor segmentului tânăr şi sperăm să continuăm în trendul ascendent de pânăacum şi să ne bucurăm de feedbackul pozitiv al publicului.“
Mercedes-Benz a înregistrat în primul trimestru al acestui an vânzări de 1.449 de autovehicule, în creştere cu 41,5% faţă de perioada similară a anului trecut. Vânzările de autoturisme au urcat cu peste 60% în acelaşi interval la 675 de maşini, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). În continuare Mercedes-Benz îşi păstrează prima poziţie în topul mărcilor premium, depăşind la volume Audi şi BMW, însă BMW are acum cea mai mare creştere, de 65%.
„În anul 2015 Mercedes-Benz a fost numărul 1 în segmentul competitiv, iar anul acesta preconizăm consolidarea poziţia de lider. În acest sens, un atu important este oferit de lansarea noilor modele pe piaţă, cum ar fi Mercedes-Benz Clasa E, Mercedes-Benz Clasa S Cabrio, Mercedes-Benz Clasa C Cabrio, Mercedes-Benz GLC Coupé şi smart cabrio. În plus, gama este completată de noile facelift-uri GLS, SL, SLC, CLA şi CLA Shooting Brake“, a spus Philipp Hagenburger. De asemenea, din luna aprilie gama este completată cu noua Clasă E.
În ceea ce priveşte rezultatele pe segmentul de autovehicule comerciale uşoare şi camioane, principalul obiectiv al reprezentanţei este reprezentat de consolidarea poziţiilor de top, iar păstrarea poziţiei fruntaşe în piaţa de autocare turistice şi autobuze de linie reprezintă prioritatea diviziei de autobuze şi autocare.
Mercedes-Benz România are o reţea de centre de vânzare şi centre de vânzare şi service, compusă din 36 de locaţii (dintre care 26 de centre autorizate de vânzare). În plus, Mercedes-Benz deţine propriul centru de training atât pentru angajaţi, cât şi pentru întreaga reţea.
„Compania a început deja implementarea noii identităţi Mercedes-Benz, standarde ce au la bază inovaţii menite să ofere tuturor centrelor designul specific brandului. În România, implementarea strategiei a început în 2015 şi va fi finalizată până la sfârşitul anului 2016“, a spus noul director al companiei.
Reprezentanţa se aşteaptă ca ponderea cea mai mare va fi înregistrată în segmentul business datorită lansării noii Clase E – un model aşteptat din perspectiva inovaţiilor tehnologice disponibile în dotarea autoturismului şi care se alătură celui mai vândut model din istorie – Clasa C.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro