Noul S-Klasse, maşina care se conduce singură
Limuzina de lux a fiecărui constructor reprezintă tot ce are mai bun, mai performant, tehnologia cea mai înaltă pe care o are la dispoziţie marca respectivă. Indiferent că este vorba de Jaguar, BMW, Audi sau, în acest caz, de Mercedes-Benz. Modelul de vârf anunţă noutăţile pentru fiecare model din gamă şi ce tehnologii urmează să primească celelalte automobile. Din acest motiv, S-Klasse a fost de-a lungul timpului automobilul care a lansat de fiecare dată cele mai noi tehnologii.
Generaţia anterioară a S-Klasse nu mai face parte din oferta actuală a Mercedes-Benz România. Datorită specificului acestui model, automobilul este de cele mai multe ori personalizat conform cerinţelor clienţilor, aşa că stocurile sunt de regulă foarte mici pentru acest autoturism.
„Ţinând cont de lansarea noilor modele Clasa E şi Clasa S în 2013, avem drept obiectiv o creştere continuă a cotei de piaţă pentru ambele modele, în segmentul din care fac parte. Mai exact, urmărim să atingem în 2014 o cotă de piaţă de 50% pentru Clasa S şi de 35% pentru Clasa E„, a spus Valeriu Zaharia, directorul de vânzări şi marketing Mercedes-Benz. Potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), în ultimii aproape şase ani, una din două limuzine de lux vândute pe piaţa locală a fost un S-Klasse, iar Seria 7 de la BMW, Audi A8, Jaugar XJ şi Maserati Quattroporte reprezintă restul de 50% din vânzări.
„Profilul clientului Mercedes-Benz a rămas neschimbat de-a lungul timpului. Astfel că noile generaţii Clasa E şi Clasa S se adresează în continuare unui public select şi elevat, format din lideri, oameni de afaceri de succes şi top management, atraşi de eleganţă şi distincţie„, spune directorul Mercedes-Benz.
Elementele care atrag şi vor atrage clienţii pentru E şi S din noile generaţii sunt noile standarde în tehnologie, siguranţă şi confort. Aceste noi generaţii de autoturisme reflectă însă în primul rând statutul, fiind o dovadă a luxului şi a poziţiei dobândite.
„În privinţa acţiunilor de marketing, pregătim campanii de imagine, cu direcţii puternic emoţionale, care promovează specificul fiecărui model, „personalitatea„ şi noutatea trăsăturilor„, declară Zaharia.
„Spre deosebire de campaniile trecute, punem accent pe experienţa clientului în relaţie cu automobilul, organizând evenimente proprii de test-drive, dar şi prin asociere cu evenimente locale de profil, unde este prezent publicul nostru ţintă. Putem oferi această experienţă, construind şi menţinând relaţii strânse cu clienţii noştri, prin cea mai extinsă reţea de dealeri la nivelul ţării, în segmentul premium„, adaugă Valeriu Zaharia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro