Dacia nu mai vrea să atragă doar prin preţ, ci şi prin modul cum arată

Autor: Bogdan Alecu Postat la 15 aprilie 2015 1625 afişări

Planul Dacia de a trece la următorul nivel, în care clienţii să nu fie atraşi numai de preţul maşinii, ci şi de modul cum arată aceasta, se apropie de realitate la zece ani de la lansarea Logan în Europa.

„Dacia scade în Franţa şi în Germania, dar rămâne un actor important pe aceste pieţe şi creşte puternic în Italia, Spania şi Marea Britanie. E prea devreme pentru a trage o concluzie pentru întreg anul. Dacia creşte la nivel internaţional, iar la finalul lunii martie, în primele trei luni ale acestui an, creşterea este de 12% faţă de perioada similară a anului trecut“, a spus Ptacek.

Anul 2014 a fost cel mai bun din istoria mărcii, în care Dacia a depăşit 500.000 de maşini vândute, o creştere de 20% faţă de anul precedent, punctând un volum de aproape 530.000 de unităţi.

Pentru a menţine creşterea vânzărilor, în lipsa unor modele noi, Dacia are în plan continuarea strategiei cu „ediţii limi-tate“. Prima astfel de ediţie a fost lansată anul trecut, odată cu aniversarea a zece ani de la prezentarea modelului Logan, iar anul acesta fiecare model are o astfel de ediţie pentru a aniversa zece ani de la relansarea mărcii în Europa.

Seria limitată Logan 10 ani s-a vândut din vara anului trecut şi până la finalul lunii martie în peste 1.100 de exem-plare, acest model fiind un Renault Symbol sub brand Dacia, cu o echipare superioară modelelor Logan. „A fost o serie limitată căutată de clienţi. Şi în momentul de faţă ne gândim ce să oferim clienţilor după acest succes.“

Miza pentru Dacia în acest an o reprezintă din nou programul Rabla, în condiţiile în care, din cele peste 20.000 de maşini livrate anul trecut în cadrul programului de casare, jumătate au fost produse ale Dacia.

„Programul este unul util pentru toţi actorii implicaţi, în primul rând pentru clienţi, care au ocazia să aibă acces la un automobil nou, care consumă mai puţin şi care respectă mediul înconjurător. În al doilea rând, vorbim despre mediu, deoarece se reînnoieşte parcul auto românesc, unul dintre cele mai vechi din Europa, ceea ce are o contribuţie la îmbunătăţirea mediului. Vorbim şi despre un efect pozitiv asupra economiei româneşti, deoarece susţine piaţa auto şi economia. În 2014 a fost un program de succes, numărul de tichete a fost epuizat şi sperăm ca şi în 2015 programul de asemenea să meargă la fel de bine. Cu atât mai mult cu cât vorbim despre un număr mai mare de vehicule deoarece avem un număr majorat de tichete faţă de 2014“, a spus Jan Ptacek.

În cadrul programului Rabla 2015, cu o valoare totală de 200 milioane lei, a fost alocat un număr de 20.000 de tichete pentru persoane fizice şi 5.000 de tichete pentru persoane juridice si instituţii publice, faţă de Rabla 2014 prin care s-au vândut circa 21.000 de maşini.

Dar poate Rabla 2015 să ajute piaţa să ajungă din nou la o creştere de peste 20%, aşa cum s-a întâmplat în 2014, când s-au vândut peste 100.000 de autovehicule? Jan Ptacek pare optimist:

„Nu pot da o cifră precisă legată de creştere, dar ce pot spune este că tendinţa de la începutul anului este pozitivă, programul Rabla a fost lansat şi contribuie la creşterea pieţei, plus că sunt deja îndeplinite toate premisele pentru ca 2015 să fie un an bun pentru piaţa auto din România“.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/transporturi/dacia-nu-mai-vrea-sa-atraga-doar-prin-pret-ci-si-prin-modul-cum-arata-14116881
14116881
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.