Companiile low-cost ameninta serios aviatia traditionala
Ce le place pasagerilor la zborurile low-cost? Ca zboara de pe aeroporturi secundare? Ca le sunt taxate bagajele? Ca nu au nimic de mancare in pret? Nu. Le place ca e ieftin.
Reducerile de pret la clasa business, precum si la cursele de lung curier, nu sunt atat de mari, dar trebuie sa existe din cauza presiunii din piata. Pe fondul scaderii cererii, toate companiile au oferit reduceri si conditii mai bune pasagerilor, luptandu-se intre ele (companiile low-cost nu ofera nici clasa business, nici curse de lung curier).
Oricat de mult s-ar vorbi despre conditii de zbor, pana la urma tot pretul conteaza, mai ales in acest context economic: "Pietele difera de la o tara la alta, insa adaptarea la pietele locale si tarifele competitive pe care le oferim in lupta cu concurenta vor fi o solutie in momentul de fata. Scaderea veniturilor anuale cu 15% ca urmare a reducerii preturilor este in linie cu tendinta generala a pietei, iar in unele cazuri stam chiar mai bine decat media scaderilor pietei", a declarat Erik Varwijk. In luna septemebrie, Air France-KLM a avut un declin de 5,3% al numarului de pasageri transportati, fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 6,2 milioane de persoane, pe fondul scaderii pietei, conform datelor Bloomberg. In conditiile cererii scazute, dar si a promotiilor facute de multe companii aeriene, de ce o fi ales Air France-KLM ziua de 1 aprilie 2010 pentru startul promotiei? De ce nu 1 decembrie 2009, pentru a prinde primele luni din an, traditional lunile cu cele mai slabe vanzari pentru companiile aeriene?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro