Cel mai îndrăzneţ designer de la Renault

Autor: Bogdan Alecu Postat la 10 martie 2016 649 afişări

Kaizen reprezintă politica paşilor mărunţi în perfecţionarea unui produs, îmbunătăţirea treptată a acestuia, fără a apela la decizii radicale. Van Den Acker a făcut exact opusul la Renault şi a transformat complet gama constructorului francez, care ajunge acum să concureze cu brandurile din Italia în ceea ce priveşte designul cu influenţe latine.

Cu ajutorul noilor modele şi vânzările mărcii au revenit pe plus anul trecut, depăşind creşterea procentuală a Dacia, iar pentru prima oară în ultimii ani creşterea grupului este susţinută de brandul francez.

„Noua gamă de modele, are în primul rând misiunea de a schimba percepţia pe care o are publicul cu privire la Renault, dorim să o îmbunătăţim cât mai mult. Managementul mi-a cerut să formez o gamă mai coerentă dar care să crească, astfel încât să existe şi loc pentru Dacia. La un moment dat cele două branduri, Dacia şi Renault, se intersectau, însă acum încercăm să le separăm cât putem“, a spus Laurens van den Acker.

Următorul pas, dincolo de transformările puternice de care au beneficiat la exterior modelele Renault, este „revoluţia din interior“, unde sunt prezente tot mai multe ecrane.

„Apariţia displayurilor în interiorul maşinilor este o revoluţie care încă se derulează. Totul depinde de noi, să le integrăm cât mai bine, deoarece nu poţi distrage prea mult şoferul în timpul călătoriei, trebuie să fim foarte atenţi ce informaţii îi oferim acestuia şi când. Trebuie să ne asigurăm că softul este în linie cu brandul. Iar acesta este un teritoriu complet nou şi noi abia începem să avansăm la nivel de industrie auto. În următorii 5-10 ani vom vedea o adevărată revoluţie în interiorul automobilelor“, a spus Van den Acker.

În cadrul Salonului Auto de la Geneva constructorii au venit cu 120 de premiere, cele mai multe vizând lansarea de noi SUV-uri, concepte şi automobile sport.

Dacia, care ani la rândul a atras atenţia publicului elveţian, acum a venit la Geneva cu o nouă nuanţă – maro Tourmaline – şi transmisia robotizată Easy-R disponibilă pentru modelele Logan şi Sandero, diesel şi benzină, însă niciun model nou, cu toate că acum ar fi trebuit lansat Lodgy facelift, modelul împlinind patru ani de când a fost lansat. De partea cealaltă, Ford a venit la Geneva cu modele de imagine precum noul SUV Edge, care va concura cu VW Touareg şi ediţia de lux a acestuia, Edge Vignale, o versiune supersport a Fiesta – ST220, dar şi noul Ford GT. Americanii pregătesc însă, potrivit unor surse din piaţă, anunţul cu privire la producţia viitorului SUV mic EcoSport la Craiova.

BMW Group a venit în Elveţia cu versiunea de top a limuzinei Seria 7 – M760Li xDrive, noul M2, dar şi versiunea hibridă a limuzinei de lux. Tot cu un nou SUV a venit şi Audi, care a prezentat noul Q2, Maserati cu noul Levante, competitor pentru Porsche Cayenne, dar şi noul Range Rover Evoque, primul SUV cabrio modern disponibil în Europa. La capitolul cel mai spectaculos automobil, Bugatti a venit cu noul Chiron, cel mai puternic şi rapid automobil de serie realizat vreodată, care poate depăşi viteza de 460 km/h datorită unui motor ce produce 1.500 CP. Preţul de listă este unul pe măsură, pornind de la 2,4 milioane de euro fără TVA. „Suntem surprinşi de reacţia pozitivă cu privire la noul Scenic. Ce vedem este că multe companii doresc o schimbare de direcţie. Ne utiăm la ce fac Mazda, Peugeot-Citroen, Fiat, Citroën şi mărcile din cadrul VW Group. Vedem cum Audi caută o nouă direcţie, DS de asemenea cu noul concept, în timp ce Peugeot este stabil. Analizăm care este poziţia lor de acum şi unde vor să meargă“, a spus Laurens van den Acker.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/transporturi/cel-mai-indraznet-designer-de-la-renault-15102138
15102138
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.