25 de ani de diesel. Cum au cucerit motoarele pe motorină şoferii de pe toate continentele
Audi 100 2,5 TDI a fost prezentat în urmă cu 25 de ani în cadrul salonului auto de la Frankfurt, fiind primul automobil de serie echipat cu un motor diesel cu injecţie directă controlată electronic şi marcând intrarea într-o nouă eră a industriei auto.
Cum are de gând Audi să promoveze în continuare dieselurile? Nu doar prin automobile de lux, ci şi prin competiţii. Motorul TDI a debutat în această lume în cursa de 24 de ore de la Le Mans din 2006 şi de atunci a câştigat de opt ori în nouă curse.
Pe piaţa locală, Audi este cel mai echilibrat brand premium din punctul de vedere al motorizărilor, atât diesel, cât şi pe benzină, deoarece gama mai include şi celebrele TFSI-uri, motoarele supraalimentate pe benzină.
În timp ce la BMW aproape toate maşinile vândute sunt cu motoare diesel, procentul fiind de aproximativ 95%, iar la Mercedes-Benz între 80 şi 90 de procente, la Audi, tocmai datorită vânzărilor nu doar de modele mari, ci şi de clasă mică, compactă şi medie, aproape 25% reprezintă motorizările pe benzină, iar restul TDI-uri, preferate în general de cei care optează pentru SUV-uri sau modele din gama superioară.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro