Românca de 31 de ani, brand manager peste o bere care se vinde în 38 de ţări

Autor: Ioana David Postat la 19 septembrie 2013 5780 afişări

Vara aceasta, Laura Andrei, senior brand manager în cadrul producătorului de bere Ursus Breweries, si-a pregătit bagajele pentru Praga, una dintre cele mai vizitate capitale europene, dar nu pentru a vedea ceasul astronomic sau podul Carol, ci pentru a avea grijă de brandul de bere Kozel.

Românca de 31 de ani, brand manager peste o bere care se vinde în 38 de ţări

Laura Andrei, care înainte să preia responsabilităţile brandului Kozel coordona activitatea de marketing pentru mai multe beri printre care şi Redds, a mai spus că o altă tendinţă la nivel european este majorarea consumului pe segmentul superpremium, în special de specialităţi cum sunt berea neagră şi berea nefiltrată.

DUPĂ ŞAPTE ANI ÎN CADRUL URSUS, ea a cunoscut atât etapa de creştere a pieţei, cât şi scăderile şi acum timida revenire, dar a mai avut şi un mandat de un an în cadrul biroului din Londra al SABMiller. „La nivel de competiţie şi efervescenţă pe piaţă nu s-au schimbat foarte multe în timp. Toate companiile s-au purtat la fel. (...) Acum ne uităm la o piaţă care începe să-şi regăsească drumul, dar care rămâne concurenţială.

Marii jucători nu s-au oprit din inovaţie„, spune Laura Andrei. În 2011 - 2012, ea a fost global brand manager al berii Peroni Nastro Azzurro şi avea biroul la Londra, însă acum responsabilităţile de la Praga sunt sporite. Mărturiseşte zâmbind că la acea vreme folosirea limbii engleze era un lucru pe care nu l-a apreciat la adevărata valoare şi că din acest punct de vedere atunci era mai uşor. Spune că evoluţia pe care a avut-o în ultimii ani reprezintă paşi fireşti, iar în continuare cariera ei poate să însemne întoarcerea în România sau chiar mutarea într-o altă ţară.

Berea este o industrie extrem de concurenţială, în care investiţiile în promovare sunt foarte mari, iar brandurile trebuie să fie ţinute în viaţă permanent prin noi idei, de aceea oamenii din spatele mărcilor şi ideile lor sunt motorul acestui business. Sunt extrem de puţin vizibili, însă joacă un rol important în aceste companii.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/resurse-umane/romanca-de-31-de-ani-brand-manager-peste-o-bere-care-se-vinde-in-38-de-tari-11353367
11353367
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.