Militari bate Europa la mall-uri

Postat la 08 septembrie 2009 391 afişări

Doua mall-uri, cateva hipermarketuri cu galerii comerciale, parcuri de retail, un outlet si mai multe magazine de bricolaj, mobilier si electrocasnice. Nu este o statistica privind o regiune sau o mare capitala europeana, ci se refera la cartierul Militari.

Chiar daca este aglomerat, vestul orasului nu ar trebui privit in opinia Georgianei Andrei ca fiind separat de Bucuresti, locuitorii din alte sectoare venind de asemenea aici pentru cumparaturi. “Plaza Romania va avea de suferit cand Cotroceni va fi deschis deoarece ultimul va beneficia de elementul de noutate, dar, in acelasi timp, Cotroceni va trebui sa se lupte cu obiceiul oamenilor de a merge la Plaza.” Lupta nu se va da doar intre cele doua mall-uri, dar si intre magazinele de bricolaj, mobilier sau cele cateva hipermarketuri din zona.

“In Bucuresti, fata de alte capitale vest-europene, densitatea de centre comerciale este inca mult mai mica, asadar mai este loc de centre comerciale”, spune directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai, care considera ca unitatea din Orhideea isi va pastra pozitia pe piata din Bucuresti. Hipermarketul in cauza, ca si cel deschis de Cora in Militari, au fost ani de-a randul in topul unitatilor cu cele mai mari vanzari pe plan mondial in cadrul celor doua retele.

Acesta este si unul dintre factorii adusi in discutie de catre Reuven Havar in apararea mall-ului a carui constructie, aproape finalizata, a supervizat-o. In opinia sa, hipermarketul Real care va face parte din Cotroceni Mega Mall va avea rezultate bune, incasarile record ale concurentilor aratand ca exista potential. “Iau in considerare competitia, dar avem aproape 80.000 de metri patrati de retail si activitati pe care altii nu le au”, spune managerul, explicand ca mall-ul va avea o importanta componenta de petrecere a timpului liber: 20 de sali de cinema, o pista de carting, doua cazinouri, patinoar si mai multe elemente de ambianta, precum un mini-lac artificial.

Dincolo de toate acestea, deschiderea mall-ului AFI nu va insemna si finalul inaugurarilor de centre comerciale in zona de vest a orasului, un al doilea outlet, Mega Designer, fiind in continuare planificat spre finalizare in 2010. “Toata aglomerarea din zona va face competitia foarte acerba si fiecare va trebui sa fie mult mai atent la management, la marketing, iar modul in care isi vor atrage clientii, prin evenimente, va fi foarte important”, concluzioneaza Georgiana Andrei.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
imobiliare,
mall-uri,
hipermarket,
retail,
outlet
/analize/imobiliare/militari-bate-europa-la-mall-uri-4857148
4857148
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.