Traiasca accesoriile
Catalogate pana nu de mult drept marfa de umplutura pe langa haine si incaltaminte, accesoriile aduc acum cel putin un sfert din veniturile firmelor care vand moda. Comerciantii raspund cererii in crestere printr-un numar mai mare de magazine exclusiv de genti si marochinarie.
O serie de branduri au ales sa se extinda in provincie. Brasovul a devenit al doilea oras, dupa Bucuresti, unde se gasesc produsele brandului italian Furla, care comercializeaza genti si accesorii de lux. Adrian Puiu, directorul firmei “Puiu si fiii”, care detine franciza Furla pentru Romania, a deschis in februarie, in incinta Galeriilor Corona din Brasov, al doilea magazin Furla (65 mp), in urma unei investitii de aproximativ 160.000 de euro. Impreuna cu Dragos Doros, Puiu este responsabil si de intrarea, anul trecut, a brandului elvetian Bally pe piata romaneasca. Prin firma Top Retail, cei doi mai opereaza si francizele Fratelli Rossetti si Bruno Magli.
Anul 2008 va aduce in Romania si brandul Louis Vuitton, detinut de producatorul francez de bunuri de lux Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), dar si brandul italian Gucci.
Mai multe nume noi
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro