Luxul se mută de pe Calea Victoriei pe Dorobanţi

Autor: Roşca Postat la 09 mai 2012 1144 afişări

Multibrandul Victoria 46 a decis să părăsească artera care i-a dat numele şi să se mute într-o zonă unde concentraţia de potenţiali clienţi pe metru pătrat este mai mare. Poziţionat acum în coasta rivalilor de la The Place Concept Store, Victoria 46 pune una dintre primele pietre de temelie ale unei noi străzi de shopping de lux în Capitală.

Pe Calea Victoriei, multibrandul Victoria 46 ocupa un spaţiu de câteva sute de metri pătraţi, amplasat pe două etaje. Dorothy Constantin nu a precizat numele proprietarului spaţiului, însă a spus că este un fond de investiţii străin, care deţine mai mult spaţii pe Calea Victoriei. Pe Calea Dorobanţi, multibrandul de lux va ocupa un spaţiu de 900 mp, deţinut de proprietarii Centrofarm, potrivit lui Dorothy Constantin. Potrivit ultimului raport de la BVB, înainte de delistarea companiei în 2011, principalul acţionar era compania Generalcom din Bucureşti. În spatele aceste companii se află, potrivit BVB, o entitate înregistrată în Luxemburg, Iberstate Internaţional, omul de afaceri Bonte Alain Louis Michel Emile şi alţi acţionari.

La o chirie medie de 30-40 de euro, potrivit estimărilor ZF, Victoria 46 ar plăti o chirie pe Calea Dorobanţi de 27-36.000 de euro pe lună. Chiriile pe această arteră comercială sunt cu circa 30% mai mici faţă de cele de pe Calea Victoriei, potrivit estimărilor ZF.

Victoria 46 a fost deschis acum cinci ani de către Solmar Group, care deţine francizele mai multor branduri mass market pe piaţa locală, printre care şi Mango. În 2009 compania a decis să vândă divizia de lux, respectiv multibrandul Victoria 46. Dorothy Constantin, la momentul respectiv brand managerul magazinului, a decis să îl cumpere de la fostul proprietar. Ulterior, împreună cu partenera ei, au extins businessul, deschizând Victoria Men (magazin de lux pentru băbaţi), Day&Night (branduri young), Petit (magazine pentru copii) şi Victoria Outlet, toate în Capitală. Apoi au păşit şi în afara Bucureştiului, deschizând la Oradea, în centrul comercial Oradea Shopping City magazinul The Code. Ultima mutare a fost inaugurarea platformelor de cumpărături online VictoriaOutlet.ro şi VictoriaOnline.ro.

Toate aceste businessuri, care fac parte din grupul High Fashion Concept, au avut anul trecut avut 14.900 de clienţi şi o medie de două produse per tranzacţie. Fiecare dintre aceştia a lăsat în magazine circa 470 de euro, în condiţiile în care cifra de afaceri a grupului, care reuneşte cele şase magazine fizice şi cele două platforme online, a fost de 7 milioane de euro. În acest an businessul de lux High Fashion Concept este aşteptat să crească cu 5%, avans pe care Dorothy Constantin îl pune pe seama lansării magazinului virtual VictoriaOnline.ro.

Grupul deţine în portofoliu peste 60 de branduri, printre cele mai cunoscute numărându-se Chriatian Dior, Alexander Mcqueen, Dsquared, Lanvin, Zadig&Voltaire, Emilio Pucci sau Vionnet.

Mutarea Victoria 46 pe Calea Dorobanţi este o surpriză în condiţiile în care a fost unul dintre primele magazine de pe Calea Victoriei. Acum pe această arteră sau în apropiere mai sunt deschide monobrandurile Gucci, Emporio Armani, Burberry, Hugo Boss şi multibrandul Mengotti. Mutarea pe Calea Dorobanţi ar putea ajuta această arteră să devină o nouă zonă preferată de companiile de lux. Tot aici mai există multubrandul

The Place, deţinut de românca Iulia Dobrin, care are în portofoliu branduri precum Christian Louboutin, Marchesa sau Alexander Wang.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
lux,
calea victoriei,
dorobanti,
branduri,
magazine
/analize/comert/luxul-se-muta-de-pe-calea-victoriei-pe-dorobanti-9593629
9593629
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.